جایگزین مسیر

یونایتد ویدال را وسوسه کرده است

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

جدال بین تیم های مختلف برای خرید ویدال ادامه دارد اما امروز یونایتد با اقدامی بی سابقه توانسته است نفر اول برای جذب ویدال باشد.

پیشنهاد 45 میلیون پوندی و حقوق هففتگی 230000 هزار یورو باعث شده است تا شانس یونایتد برای جذب ویدال بیشتر شود.

این هافبک شیلیایی به نظر می آید در حال حاضر اصلی ترین هدف یونایتد است تا بعد از لوک شاو و هررا دیگر خرید بزرگ منچستریونایتد باشد.

ستاره ی 27 ساله ی تیم ملی شیلی که دیشب از جام جهانی هم حذف شدند به نظر می آید نتواند از این پیشنهاد بگذرد و راهی اولدترافورد شود.آرسنال و رئال مادرید دیگر مشتریان #ویدال می باشند.

خبرنگار #گاتزلا دلا اسپورت مدعی شد او با قراردادی 5 ساله و حقوقی 230000 هززار یورویی به اولدترافورد منتقل می شوند در صورتی که بایرن مونیخ بیشتر از این پا فشاری نکند گر چه در آن صورت هم شاید یونایتد پیشنهادات را بالا ببرد.

او هم اکنون 27 ساله است و در صورت انتقال به اولدترافورد بعد از پایان قراردادش 32 سال خواهد داشت و هنوز هم می تواند به عنوان یک هافبک مفید باشد و نباید از بابت سنش او را خریدی نامناسب بدانیم.

به نظر می آید رقابت اصلی بین منچستریونایتد و# بایرن مونیخ است و در صورتی که یونایتد این جدال را ببرد یکی از بهترین تابستان های تاریخ خود را داشته است و به کلی مشکلات میانه ی زمینش حل خواهد شد.

نظر شما چیست؟

۰ Comments