جایگزین مسیر

یونایتد و بارسا با 34 میلیون یورو خواهان مارکینیوس

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش اکیپ فرانسه دو باشگاه بزرگ اروپا پیشنهاد بالای 34 میلیون یورویی را برای مدافع 22 ساله  پاری سن ژرمن ارائه داده اند.

منچستریونایتد و بارسلونا در میانه ی دفاع خود مشکلات زیادی دارند و در این تابستان شاید بارها شاهد رقابت این دو تیم بر سر مدافعان باشیم.مت هوملس و بن عطیه دیگر اهداف مشترک این دو تیم می باشند.

با خرید داوید لوئیز توسط تیم فرانسوی تقریبا خروج مارکینیوس جوان قطعی است.او با 25.5 میلیون یورو تابستان گذشته خریداری شد و به نظر می اید سران قطری پاری سن ژرمن با مبلغ پیشنهاد شده راضی به فروش او شوند.

باشگاه فرانسوی می خواهد در اروپا به جایگاهی برسد و قصد دارد در تابستان رو به رو نام های بزرگ را جذب کند.همچنین این باشگاه می تواند با فروش مارکینیوس پول صرف شده برای داوید لوئیز را تقریبا برگرداند تا از لحاظ قوانین نه چندان استوار فرپلی مالی جان سالم به در ببرد.

مدافع برزیلی دوست دارد تا بازی کند و در مصاحبه ی اخیر خود با شبکه 3 فرانسه از حضور در تیمهای بزرگ مانند بارسا و یونایتد استقبال کرد.او در این باره گفت:

“من منتظر تصمیم گیری سران پاری سن ژرمن هستم.

اگر بازیکنی از منچستریونایتد و بارسا پیشنهاد داشته باشد باید به خود ببالد.من اگر بخواهم راستش را بگویم از حضور در هر کدام از این دو تیم به وجد خواهم امد.

هر بازیکنی دوست دارد در اولدترافورد و یا نیوکمپ بازی کند و من هم این چنین حسی دارم.”

به نظر می اید باید او را سال اینده در لباس تیمی به غیر از پاری سن ژرمن تصور کنیم و حال باید او قرمز پوش می شود و یا لباس کاتالان ها را تن می کند.

خبرنگار اکیپ مدعی شد سران پاری سن ژرمن دوست دارند او را شیاطین سرخ بفروشند چرا که احتمال دارد در رقابت های اروپایی به بارسلونا برخورد کنند و مانند دو سال پیش به مشکل بخورند.

شما با خرید این مدافع موافق هستید؟

۰ Comments