جایگزین مسیر

یونایتد پیش از آغاز جام جهانی بازیکن می خرد

by | اسفند , ۲۴ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز آشکار ساخت که آماده مهلت نقل و انتقالات تابستانی می باشد و شاید قبل از آغاز جام جهانی به دنبال چند خرید باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جام جهانی 2014 برزیل در 21 ژوئن آغاز خواهد شد و تصور بر این است که بسیاری از باشگاه ها تلاش خواهند کرد تا بازیکنان مدنظرشان را پیش از آغاز این رقابت ها جذب کنند تا از سیل پیشنهادات دیگر باشگاه ها که پس از نمایش این ستاره ها در تیم های ملی کشورشان سرازیر خواهد شد, جلوگیری کنند.

مویز در فصل جاری به طور واضح همیشه گفته است که قصد دارد ترکیب تیمش را تقویت کند, در حالیکه او نمی تواند هنوز بازیکنان زیادی را بخرد, اما از هم اکنون به فکر بازیکنانی هست که شاید به تیم بیایند.

هنگامی که خبرنگاران از او درباره اینکه آیا می خواهد پیش از پایان جام جهانی بازیکنانی را بخرد, او گفت:

بله, من شاید کار بکنم. ما از هم اکنون خودمان را برای این مسئله آماده می کنیم

ما نمی توانیم کار بسیار زیادی انجام بدهیم تا پایان فصل اما تا جایی که امکان داشته باشد, خودمان را آماده خواهیم کرد. شما همیشه نمی توانید تمام کارها را مطابق میل خود انجام بدهید اما ما تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا آنجایی که در توان داریم بازیکن مدنظرمان را پیش از جام جهانی به خدمت بگیریم.

من می دانم که این مسئله را افراد زیادی سخت است تا بپذیرند و درک کنند که چه کاری در حال رخ دادن است اما ما تغییراتی انجام خواهیم داد. ما اکنون این مسئله را گفتیم و همه از آن آگاه هستند.

مویز همچنین این ادعا را که تمایل رابین فان پرسی برای ماندن در یونایتد به او کمک خواهد کرد تا بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

من فکر نمی کنم این صحبت های رابین باعث شود جذابیت بیشتری برای بازیکنان بوجود بیاید. این مسئله تنها به شما می گوید که مردم تلاش می کنند تا دلایلی پیدا کنند برای این مسئله که چرا اتفاقات برای ما خوب پیش نمی رود.

افراد زیادی می گویند که این مسئله به رابین فان پرسی یا مربی تیم ربط دارد اما من همیشه گفته ام که این مسئله اهمیتی ندارد و خوشبختانه اکنون شما چنین چیزی را از رابین شنیدید.

۰ Comments