جایگزین مسیر

یونایتـد همچنـان به دنبال خریـد لوانـدوفـسکی است

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۱

با وجود پیشنهاد بایرن مونیخ، منچستر یونایتد همچنان خواهان به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی با مبلغ 25 میلیون پوند است و او هنوز هم می تواند در تابستان به اولدترافورد منتقل شود.

انتظار می رود که مهاجم بوروسیا دورتموند در پایان فصل، این تیم را ترک کند.ظاهرا بایرن مونیخ هم خواهان به خدمت گرفتن او است.
دورتموند 25.5 میلیون پوند برای مهاجم لهستانی خود می خواهد و پپ گواردیولا که فصل آینده سرمربی بایرن خواهد بود، از باشگاه مونیخی خواسته است که ارزش او را ارزیابی کند.

با این حال، یونایتد تمایلی به افزایش مبلغ پیشنهادی خود ندارد و هنوز در حال تلاش است که به نحوی با باشگاه دورتموند و این بازیکن به توافق برسد.
چزاری کوچارسکی مدیر برنامه های لواندوفسکی گفت: ” باشگاه های بسیاری علاقه مند به خرید این بازیکن هستند، به ویژه منچستر یونایتد. بایرن مونیخ ؟ من چیزهایی می دانم، اما جزئیات بیشتری نخواهم گفت. ”
به نظر می رسد که قهرمان ایتالیا یعنی یوونتوس هم تمایل دارد لواندوفسکی را به خدمت بگیرد، اما کوچارسکی افزود: ” در ماه ژوئن، خواهیم دید، اما انتقال به یوونتوس شایعه است. هیچ کسی از باشگاه در مورد آن با من صحبت نکرده است. ”

قرارداد مهاجم دورتموند در پایان فصل آینده به پایان می رسد و انتظار می رود که او با انتقال از این تیم، حقوق خود را دو برابر خواهد کرد.
هر چند او کاملا می داند که قوی ترین سلاح تهاجمی دورتموند است، اما حقوق دریافتی لواندوفسکی در مقایسه با مارکو رویس و ماریو گوتزه کمتر است.
رویس بازیکن تهاجمی و گوتزه هافبک تهاجمی دورتموند، که دیگر هدف های یونایتد هستند، هر دو 3.28 میلیون پوند در سال در آمد دارند، در حالی که در آمد سالیانه ی لواندوفسکی فقط بیش از 2 میلیون پوند است.

۰ Comments