جایگزین مسیر

یک خبر هیجان انگیز: انتصاب گری نویل به عنوان سرمربی والنسیا

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد-

باشگاه والنسیا در خبری شوکه کننده به صورت رسمی تایید کرد که هدایت این تیم تا پایان فصل بر عهده گری نویل گذاشته شده است. به این ترتیب گری با کمک برادرش فیل هدایت این باشگاه اسپانیایی را بر عهده خواهد داشت.

این خبر جدا از هوادارن والنسیا، برای هوادارن منچستریونایتد نیز بسیار جالب است. چه این که کاپیتان سابق خود را در قامت مربی گری یکی از تیمهای مطرح اسپانیا و اروپا می بینند. این بزرگترین تجربه سر مربی گری اعضای کلاس ۹۲، به جز چهار جلسه مربی گری گیگز در یونایتد، خواهد بود.

گری در واکنش به این انتخاب گفته است:

والنسیا یک باشگاه بزرگ فوتبال با موقعیتی عالی است و من از زمانی که بازی می کردم، احساسات و فداکاری های هواداران والنسیا را می دانم و به خاطر دارم.

من به شدت منتظر کار کردن با بازیکنان با استعداد باشگاه هستم و برای این چالش پیش رو بسیار هیجان زده هستم.

هم چنین باشگاه منچستریونایتد به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و در تمام  شبکه های اجتماعی برای گری و فیل تا آخر فصل در والنسیا آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است روی هاجسون سرمربی سه شیرها نیز از این تصمیم دفاع کرد و این تصمیم را به سود تیم ملی انگلستان دانسس. هاجسون هم چنین افزود که گری نویل هم چنان به کار خود در تیم ملی انگلستان به عنوان کمک مربی تا یورو ۲۰۱۶ ادامه خواهد داد.

ما نیز برای کاپیتان دوست داشتنی سالهای نه چندان دور الدترافورد و از شاگردان کلاس ۹۲ سر الکس فرگوسن آرزوی موفقیت داریم. اولین بازی گری در برابر قدرتمند ترین تیم فعلی اسپانیا یعنی بارسلونا خواهد بود! موفق باشی کاپیتان متعصب!

 

۰ Comments