جایگزین مسیر

یک پرونده برای مصاحبه جدید دفاع آلمانی، آیا هوملز در راه الدترافورد است؟!

by | فروردین , ۱۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

متس هوملز که این روزها شایعه جدایی اش از دورتمند به شدت شنیده می شود و در بین تمام بزرگان اروپا، به شدت با منچستریونایتد لینک شده است، با انجام یک مصاحبه جدید بر این شایعات دامن زد.

پس از شکست برابر بایرن مونیخ، هوملز در مصاحبه با اسکای آلمان گفت :

این به این معنا نیست که قصد ترک دورتمند را دارم. من تنها در حال فکر کردن و بررسی گزینه ها هستم.

الان تمایل به تصمیم خاصی ندارم. این مسائل تنها در ذهنم می‌گذرد. در هفته های آینده همه چیز روشن خواهد شد. 

هوملز بیان کرده است که یک احساس غریزی باعث شد، پس از یک فصل قرضی در سال ۲۰۰۸ تصمیم بگیرد از از بایرن به دورتمند بیاید و اضافه کرده است:

این بار نیز به همین صورت خواهد بود.

 

هوملس در زمان سر الکس فرگوسن چند باری با انتقال به الدترافورد لینک شده بود. این اتفاق در زمان سرمربی سابق شیاطین نیز تکرار شد. در نهایت در تابستان و در خلال جام جهانی، هوملس به صورت آشکارا بیان کرد که ممکن است روزی در منچستریونایتد بازی کند.

این دفاع آلمانی پس از بازگشت از جام جهانی بازوبند کاپیتانی زنبورها را در سن ۲۵ سالگی به بازو بست. اما این فصل اصلا برای او و هم تیمیهایش خوب پیش نرفت. در شرایط حاضر شانس رسیدن دورتمند به لیگ قهرمانان کم است و این بازیکن آلمانی در جستجوی یک چالش جدید، شاید خارج از آلمان، است.

هفته گذشته و پس از مصاحبه جنجالی که کاپیتان احتمال خروج از دورتمند در پایان فصل را بیان کرد، شایعات به شدت قوت گرفت. روزنامه‌ها از قول هوملس به سر الکس فرگوسن افسانه ای، برای انتقال به الدترافورد سخن گفتند تا جایی که هوملس مجبور شد این شایعه را در اکانت توییتر خود به صورت غیرمستقیم تکذیب کند.

به هر صورت واکنشها به این انتقال در آلمان چندان منفی نبوده است. قیصر آلمانها در مصاحبه ای از این انتقال حمایت کرد و گفت که هوملس می‌تواند در خارج از آلمان در جستجوی چالش جدید باشد. هم چنین لوتار متئوس پیش بینی کرد که دورتمند چنین پیشنهادی را خواهد پذیرفت. مدیران دورتمند نیز چندان واکنش تندی نشان ندادند و تنها به گفتن این که باشگاه تصمیم گیرنده هست بسنده کرد. همچنین واتزکه، در اظهار نظری به شایعات دامن زد:

اگر فصل آینده به اروپا راه پیدا نکنیم،تعدادی از بازیکنانمان را خواهیم فروخت. چون ترکیب بزرگی برای فصلی دور از اروپا در اختیار داریم.

البته هارگریوز در مصاحبه ای بیان کرد که منچستر باید به دنبال مدافعان تنومندتر و سریعتر باشد و به نحوی به صف کارشناسانی پیوست که چندان هوملز را مناسب لیگ جزیره نمی دانند.

به نظر می‌آید انتقال هوملس و دیپای به الدترافورد دو موضوع داغ در هفته‌های آتی خواهند بود که با روند پیش رو حتی شاید در اولین روزهای نقل و انتقالات هر دو به سرانجام برسند.

۰ Comments