جایگزین مسیر

رایان گیگز : به دنبال تکرار خاطره نیمه نهایی سال 99 هستیم

by | اسفند , ۱۸ , ۱۳۹۳

وقتی مشخص شد که یونایتد باید باری دیگر در جام جذفی به مصاف آرسنال برود خاطرات نیمه نهایی جام حذفی سال 99 برای هواداران دو تیم باری دیگر  زنده شد .

نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم در ورزشگاه ویلاپارک . پس از تساوی بدون گل در بازی اول دو تیم مبجبور به تکرار آن بازی شده بودند .

گل هایی تماشایی ، تکل های خشن ، یک پنالتی از دست رفته در آخرین دقایق بازی ، اخراج بازیکن و کشیدن بازی به وقت اضافه ، همگی دست به دست هم داده بودند تا یکی از تماشایی ترین بازی های تاریخ جام حذفی رخ دهد .

حال رایان گیگز زننده گل پیروزی بخش تیم ده نفره آن بازی باید باری دیگر در جام حذفی به مصاف آرسنال برود . البته این بار به عنوان مربی .

رایان گیگز در مصاحبه خود پیش از بازی گفته است : بازی بسیار مهمی است که همه دوست دارند جزئی از این رقابت باشند . شبی فوق العاده و با جوی بسیار عالی . فکر میکنم همه منتظر فرار رسیدن این بازی هستند .

در بازی آن سال من از زدن گل پیروزی بخش تیمم و رسیدن به فینال بسیار خوشحال بودم . ما امشب هم به دنبال همان اتفاق هستیم .

بازیکن ها می دانند که پیروزی در این بازی شانس ما برای رسیدن به عنوان قهره مانی را چند برابر می کند . پس به نوعی این بازی یک فینال کوچک قبل از فینال اصلی است .

همچنین گیگز در باره بازی سال 99 و گلی که پس از قطع کردن توپ پاتریک ویرا و گذشتن از سد 4 بازیکن آرسنال وارد دروازه دیوید سیمن کرد می گوید :

برای ما فصل بسیار خاصی بود . آن بازی هم هرچیزی که شما فکرش را بکنید داشت .

گیگز که در میان 13 عنوان قهرمانی خود در لیگ 4 بار هم فاتح جام حذفی شده است گفت :

در دوران بازیگری ام هیچ گاه در باره آن صحبت نکردم . زیرا فکر میکردم همیشه روزهای بهتری از راه خواهند رسید . اما دیگر دوران بازی کردن من تمام شده است و می توانم در باره بازی هایم صحبت کنم .

بخصوص در باره شرایطی سختی که در آن بودم . وقتی که هدف یزرگی دارید اما شما خود را باخته اید و نمی دانید باید چه کاری را انجام دهید .

آن بازی یکی از بهترین خاطرات من از دوران بازیگری ام است . شما باید کارهای زیادی را انجام دهید تا در این رقابت ها پیشرفت کنید و وقتی به مرحله آخر می رسید باید سپاسگذار خودتان باشید .

آن یک گل فوق العاده برای من و تیمم بود . آن فصل یک فصل به یاد ماندنی است .

شایان به ذکر است که یونایتد در آن فصل موفق به کسب سه گانه و قهرمانی در جام های حذفی و لیگ و لیگ قهرمانان شد .

 

 

۰ Comments