جایگزین مسیر

600,000 نظر از شما, رونمایی از سیستم نظردهی جدید

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

با سلام

به لطف شما همراهان همیشگی پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران, ما امروز مرز ۶۰۰ هزار نظر را رد کردیم. از همین رو به پاس قدردانی از همراهی شما عزیزان در روزهای سختی و خوشی سیستم نظردهی وبسایت را جدید کردیم. 

در سیستم جدید زمانی که شما نظری جدید را مینویسید بدون لود شدن کل صفحه نظر شما ثبت میشود و نظراتی که در این مدت دیگران ثبت کرده اند برای شما نمایش داده میشوند. توجه کنید که این سیستم در صورتی نظرات جدید را برای شما بدون رفرش کردن صفحه نشان میدهد که شما نظر جدیدی نوشته باشید. و اگر قصد دیدن نظرات جدید را بدون نوشتن نظر جدید دارید باید صفحه را رفرش کنید چون در صورت فعال شدن این گزینه روی وبسایت اینترنت شما دایما درگیر وبسایت خواهد شد و این برای همه ی کاربران مناسب نیست. 

از مزایای این سیستم میتوان به روانتر شدن مکالمات در نظرات اشاره کرد. امیدواریم که این سیستم باعث نشود تا شمار نظرات بی محتوا بیشتر شود.از این رو برای اطمینان از عدم رخدادن این چنین اتفاقی از شما درخواست داریم که قوانین را رعایت کنید و از دادن نظرات بی محتوا و یا نظراتی که در شان سایت بزرگی مانند (اینجا) اجتناب کنید.

قالب نظرات نیز عوض شده و علاوه بر آن امکان ثبت پاسخ به نظرات در نسخه ی موبایل سایت نیز فراهم شده است. البته این سیستم جدید باعث کاهش نسبی آمار بازدید سایت میشود که امیدواریم با بازدید بیشتر شما عزیزان این تغییر نیز به ضرر سایت تمام نشود. 

سیستم ثبت آنی نظرات در حال حاظر به صورت آزمایشی قرار دارد و در صورت عدم دریافت بازخورد خوب از آن غیرفعال خواهد شد. امیدواریم که از قالب جدید نظرات لذت ببرید. 

برای اطمینان از اینکه شما نظرات را در قالب جدید مشاهده میکنید حتما یکبار با فشردن دکمه ی f5 و یا با زدن رفرش در مرورگر خودتان قالب سایت را به روز کنید

۰ Comments