جایگزین مسیر

خداحافظی احساسی مرد هلندی: شما بدون شک بهترین هواداران دنیا هستید.

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۵

خداحافظی احساسی مرد هلندی: شما بدون شک بهترین هواداران دنیا هستید. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد

برای من افتخار بزرگی بود که باشگاهی به بزرگی منچستریونایتد را هدایت کنم و با این کار، به یک آرزوی طولانی مدت جامه عمل پوشاندم. 

من بسیار احساس غرور می کنم که به یونایتد کمک کردم تا برای ۱۲ امین بار در تاریخشان فاتح جام حذفی شوند. من در طول دوران مربی گریم توانسته ام ۲۰ جام کسب کنم اما بردن FA کاپ، که در تاریخ اهمیت ویژه ای دارد، همیشه یکی از دستاورد‌های ویژه دوران کاری ام خواهد بود. 

من بسیار نا امید شدم که قادر نیستم برنامه سه ساله مان را کامل کنم. من باور دارم که بنیان‌های بسیار قوی گذاشته شده است که به باشگاه این امکان را می دهد که به سوی جلو حرکت کند و موفقیتهای بزرگتر کسب کند.

امیدوارم فتح FA کاپ به باشگاه زمینه ای بدهد تا فصل بعد را بسازد و به سوی موفقیتی حرکت کند که این هواداران پرشور شایسته آن هستند.

با تجربه مربی گری در هلند، اسپانیا و آلمان، همواره دوست داشتم تا فرصت مربی گری در انگلیس را نیز پیدا کنم و بخشی از فرهنگ انگلستان باشم. هر دو این تجربه ها به حقیقت پیوستند و فوق العاده بودند.

از بازیکنانم تشکر می کنم و برای آنها در فصل بعد آرزوی موفقیت دارم. کار کردن با آنها برای من خوشایند بود و به خصوص کار کردن با بازیکنان جوان و فرصت دادن به آنها برای رسیدن به تیم اصلی و پیشرفت کردن، بسیار برایم ارزشمند بود. من به دنبال تماشای ادامه پشیرفت آنها در فصل بعد هستم.

از مالکان و مدیران منچستریونایتد تشکر میکنم که به من فرصت مربی گری در این باشگاه بزرگ را دادند.

می خواهم تشکر ویژه ام را از هواداران شگفت انگیز منچستریونایتد ابراز کنم. آنها حقیقتا بهترین هواداران دنیا هستند. 

من مدیون تیم پشتیبانی و همکارانم هستم، که با تمام توانشان در این مدت به من در باشگاه کمک کردند.

من عمیقا از تک نک اعضای باشگاه سپاس گزار هستم، از تیم علمی ورزشی، تیم پزشکی، مسئولان لباس و خشک شویی، مدیریت باشگاه، بخش خبری، تیم مربیان، تیم آکادمی، مسئولان زمین تمرین در الدترافورد و کارنینگتون و همه کسانی که حمایت مداوم و بی دریغشان را به من عرضه داشتند. هرگز در ۲۵ سال مربی گری خود این قدر در شغلم به خوبی حمایت نشده بودم.

در پایان، از سرالکس فرگوسن و سربابی چارلتون به طور ویژه تشکر می‌کنم که همواره در طول دوران سرمربی گری منچستریونایتد از من و خانواده ام به گرمی حمایت و پشتیبانی کردند.

 

لوییس فن خال این بیانیه را در ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه، ۲۳ منتشر کرد. به این ترتیب سرمربی هلندی از جمع شیاطین سرخ جدا شد. با پایانی خوش و کسب جام حذفی و با میراثی از جنس جوانان. ممنون لوییس. شاد و موفق باشی….

۰ Comments