جایگزین مسیر

تمجید دخیا از عملکرد دفاعی منچستریونایتد

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – دروازه بان منچستر یونایتد، دیوید دخیا، از عملکرد دفاعی تیم در بازی های اخیر تمجید کرد و از اینکه هم تیمی هایش فرصت های کمتری در اختیار حریفان قرار می‌دهند ابراز خوشحالی کرد.

یونایتد تحت هدایت سولسشر تنها پنج گل دریافت کرده است که این آمار در هشت بازی آخر مورینیو ۱۳ گل خورده می‌باشد. عملکرد درخشان مدافعان یونایتد به مهاجمین نیز این فرصت را داده است تا در نیمه ی دیگر زمین نیز عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. که این عملکرد واکنش دخیا را نیز به دنبال داشته است:

” ما در دفاع به طور مستمر پیشرفت داشتیم، برای شروع ما کمتر گل می‌خوریم. به نظرم ما موقعیت های بسیار بیشتری نیز درست می‌کنیم و به دنبال آن گل های بیشتری هم میزنیم. من فکر میکنم که مدل فوتبال بازی کردنمان به گونه ای است که به ما اجازه می‌دهد که حمله کنیم ، گل بزنیم و در نتیجه بازی را ببریم.

“مسئله این است که این ریتم را حفظ کنیم. موضوع اصلی این است که خودمان را در این استاندارد بالا نگه داریم و امیدوار باشیم که به طور مستمر پیروزی کسب کنیم.”

دخیا عنوان کرد که از مشخصا از عملکرد مدافعین مرکزی تیم یعنی فیل جونز و لیندلوف که در سه بازی گذشته ی لیگ برتر در کنار هم بازی کرده اند تحت تاثیر قرار گرفته است.

“من فکر میکنم که آمادگی جونز و لیندلوف برای تیم بسیار حیاتی است. آنها در فرم عالی هستند و چند بازی خیلی خیلی خوب داشتند. به نظرم اگر به بازی کردن کنار یکدیگر ادامه دهند می توانند همدیگر را بهتر بشناسند و حتی مدل بازی یکدیگر را نیز بهتر بشناسند.

“تمامی مدافعان خوب کار کرده‌اند. به نظرم وقتی دفاع خوب کار کند اعتماد به نفس زیادی در کل تیم ایجاد می‌شود و فقط این مسئله نیست که ما کمتر گل می‌خوریم بلکه فرصت های کمتری هم به حریفان می دهیم که امیدوارم همینگونه ادامه یابد.”

حریف بعدی یونایتد برنلی است که در دیدار رفت شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه ی ۲-۰ در زمین حریف پیروز شوند اما تیم برنلی دارای شرایط متفاوتی است و با کسب سه پیروزی از چهار دیدار قبلی خود در لیگ برتر به الدترافورد می آید.

دخیا انتظار دارد تا حریف کار را برای منچستریونایتد سخت کند ولی همچنان اطمینان دارد که شیاطین سرخ توانایی کسب پیروزی در این دیدار را دارند.

“ما برنلی را خیلی خیلی خوب میشناسیم. ما روش بازی آنها را میشناسیم. آنها سعی میکنند تا شما را تحت فشار قرار دهند و روی به بازی مستقیم دارند.

“آنها تعداد زیادی توپ های بلند ارسال می‌کنند و سعی میکنند تا شما را تحت فشار بگذارند و همینطور خط دفاعی مستحکمی دارند و بعد از کسب چند نتیجه ی خوب به اینجا می آیند اما در خانه، با پشتیبانی هوادارانمان امیدوارم که بتوانیم وظایفمان را به درستی انجام دهیم و پیروز شویم.

“اوضاع در تیم خیلی خوب پیش می‌رود. ما چندین نتیجه ی خوب کسب کرده ایم و احساس خوبی نسبت به خودمان داریم

” من فکر میکنم که ما بیشتر بازی ها را کنترل میکنیم و بیشتر موقعیت خلق میکنیم. این موضوع اعتماد به نفسمان را بسیار بالا برده است و این برای ما مهم است که سعی کنیم به این رویه ادامه دهیم چرا که هدف همه ی ما این است که در جدول بالا برویم.

“امیدوارم که همه چیز از الان تا پایان فصل به خوبی پیش برود. من مشتاقانه به هفته ها و ماه های بعد نگاه میکنم چرا که در این بازه قهرمان جام ها مشخص می‌شوند.

” ما چند بازی زیبا در پیش رو داریم که صد البته بازی های بسیار سختی هستند اما به طور مشخص در چند بازی از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم.

“ما لیگ قهرمانان و اف ای کاپ را نیز پیش رو داریم که من مشتاقم تا در این مسابقات نیز بالاتر برویم. به نظرم که ما در فرم بسیار بهتری نسبت به گذشته هستیم و این عالی خواهد بود، سخت ولی عالی اگر بتوانیم یک جام کسب کنیم. این چیزی است که همه ی ما میخواهیم.”

۰ Comments