جایگزین مسیر

آرامش قبل از طوفان مصداق یونایتد.شاو تا 24 ساعت آینده رسمی می شود

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

معتبرترین مجله ی دنیا در سال 2013,مجله ی وردساکر انگلیسی مقاله ای را بر روی سایت خود قرارداده است با عنوان آرامش قبل از طوفان و آن را به منچستریونایتد نسبت داده و مدعی شد یونایتد در 10 روز آینده دو خرید یگر انجام خواهد داد.

متن این مقاله به شرح زیر است:

“به نظر می آید وودوارد تازه از خواب بیدار شده است چرا که با توجه به شرایط تا 24 ساعت آینده باید منتظر خرید دیگر یونایتد یعنی لوک شاو باشیم و این در حالی  است که هنوز 3 ساعت از قرارداد هررا نمی گذرد.

علی رغم تمام انتقادات یونایتد و وودوارد نشان دادند دلیل صبر تا این لحظه از تابستلان ضعف در خرید نبوده بلکه دقت در خرید ملاک بوده است تا اتفاقات سال گذشته رخ ندهد.

به نظر می آید ون خال به جمع بندی در مورد بازیکنان مد نظر رسیده اسست و تقریبا تا آمدن او به منچستر اهداف او جذب خواهند شد.

چیزی که مشخص است یونایتد تاکنون هر بازیکنی خواسته است را جذب کرده اشست چرا که برای مثال  مشخص شد حتی یک پیشنهاد رسمی در این تابستان برای فابرگاس فرستاده نشده و یونایتد را در مورد فابرگاس نمی توان شکست خورده قلمداد کرد.”

این مجله اهداف اصلی یونایتد را ویدال,سانچز,دی ماریا,دی فری,نایجل دی یانگ,هوملز,میراندا,دیپای,روبن و بلایند دانست و همانطور که می بینید یونایتد در هر پست چندین هدف را دنبال می کند تا دسنتش مانند پارسال خالی نماند.

۰ Comments