جایگزین مسیر

پادکست ردیو – (5-3) هفته اول پرمیرلیگ

by | مرداد , ۲۸ , ۱۴۰۲

فصل سوم قسمت پنجم از ردیو پادکست اختصاصی کانون هواداران منچستریونایتد

انتظارها به اتمام رسید و یک هفته از آغاز فصل جدید پرمیرلیگ یعنی 2023/24 گذشت. اتفاق‌های جالبی افتاد.

نه فقط هفته اول بلکه هفته‌های اول هیچ‌وقت ملاک درستی برای پیش‌بینی و قضاوت نبوده. ما خوب نبودیم و ولوز عالی بود ولی سوال این است که آیا این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت؟

فکر میکردم استون ویلا تیم سر سختی باشد اما در هفته اول و با نتیجه 5-1 برابر شاگردان سخت کوش ادی هاو در هم کوبیده شدند. اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها در ادامه فصل نیز این مسیر را دنبال کنند! کلیت حرف ما بر این می‌چرخید و البته سعی کردیم هر آنچه که از رقبای جدی خود دیدیم را بر اساس تاکتیک بررسی کنیم.

از ضعف آرسنال در خط دفاع گرفته تا شکسته شدن قفل نفوذ به خط هافبک سیتی با مصدومیت کوین دی‌بروین و البته معضل اصلی خودمان! خط هافبکی که گویا علاقه‌ای به خروج از پرس ندارد! همچنین چون پادکست ردیو وظیفه دارد بیشترین مبحثی که به آن می‌پردازد، باشگاه مورد علاقه همه ما یعنی منچستریونایتد باشد، بیش از نیمی از پادکست را به آنالیز جامع دیدار 1-0 برابر ولوز پرداختیم. اینکه آرون ون بیساکا چقدر پیشرفت کرده است یا چرا ما با خرید بازیکنی مثل مونت کماکان در بحث خروج از پرس فاجعه‌بار عمل کرده ایم و حتی اینکه چرا این دیدارها برای بازیکنان جوان هیچ وقت مناسب نبوده است. تمام نکاتی که بررسی کردیم برای این بود که بتوانیم چکیده‌ای از عملکرد تیم‌ها و روند و چالش‌های دوردست آن‌ها در ادامه فصل بدست بیاوریم و آن را تقدیم شما کنیم. در پایان نیز هر سه نفرمان پیش‌بینی ترکیبی حسی-آنالیزی را برای سه تیم پایین جدول و تاپ سیکس امسال ارائه کردیم.

۰ Comments