جایگزین مسیر

آنالیز بازی شب گذشته هررا

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

آندر هررا اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در اولدترافورد انجام داد و تا دقیقه ی 75 در میانه ی هافبک یونایتد انجام وظیفه کرد.هررا نمایش بسیار خوبی داشت و توانست بازی خوبی از خود ارائه دهد.سایت باشگاه با تحلیلی نشان داده است هررا شرایط بسیار خوبی داشته است.

هررا توانست با پاس های تک ضربش بازی یونایتد را به خوبی راه بیندازد و به خوبی توپ را ازدفاع به حمله منتقل می کرد.هررا 47پاس در نیمه ی اول داد و با اینکه 23 تا از این پاس ها رو به جلو بود تنها 4 پاس اشتباه داشت و توانست 4 بار توپ گیری کند.

هررا در نیمه ی اول یک شوت هم روانه ی دروازه کرد و به گفته ی بابی رابسون او به مانند اسکولز خوب در محوطه اضافه می شود و با این کار توانست دو ضربه ی آزاد هم در نیمه ی اول بگیرد.

با آغاز نیم ی دوم همکاری های ماتا و هررا باعث افزایش فشار یونایتد و بارها هررا توانست یانگ و جیمز را راه بیندازد و به خوبی با فاع های میانی هماهنگ بود.

در دقایق 60 به بعد بازی که یونایتد تحت فشار قرار گرفت توانست هررا در فاز دفاعی هم خوب کار کند و بارها به کمک خط دفاع یونایتد بیاید.

هررا در این بازی 6 پاس بلنند داد که تمامی آن ها درستبه مقصد رسید.

در پایان سایت باشگاه به عنوان خلاصه نوشت:

خرید جدید یونایتد توانست به خوبی کار کند و نقش زیادی در سیستم حفظ توپ ون خال در یونایتد دارد و با پاس های تک ضربش و هماهنگی اش با خوان ماتا توانسته است رابطه ی خوبی بین خط هافبک و خط حمله ی یونایتد ایجاد کند.

او نشان داد که خلاقیت خوبی دارد و به عنوان یک تکنسین می تواند در میانه ی زمین یونایتد خدمت کند.”

۰ Comments