جایگزین مسیر

آیا یونایتدی ها دیدند؟ تونی کروس در بازی مقابل رئال مادرید 112 پاس سالم داد

by | اردیبهشت , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-ستاره ی بایرن مونیخ و هدف منچستریونایتد یعنی تونی کروس، مقابل یکی از بزرگان دنیا، در فاکتور دقت پاس رکورد 97% را برجا گذاشت، آن هم در زمین حریف !

با وجود شکست بایرن در مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، این بایرن بود که بیشتر توپ و مالکیت زمین را دراختیار داشت و در این جا حضور یک مرد برجسته بود.
درحالیکه بازیکنان با سابقه در لیگ قهرمانان مثل باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام در بازی با رئال 49 و 80 پاس صحیح دادند، اما این هدف طولانی مدت یونایتد، تونی کروس بود که توانست 112 بار توپ را به هم تیمی های خود برساند، با ازدست دادن تنها 3 نمره، رکورد حیرت انگیز 97 درصد پاس سالم.
در مجموع شواین اشتایگر، لام و کروس در بازی دیشب 241 پاس سالم دادند. یعنی 30 پاس بیشتر از پاس های سالم کل تیم رئال.
کروس به طور مداوم آمار فوق العاده ی پاس دهی خودش را تکرار می کند. معدل دقت پاس او در لیگ قهرمانان 95 درصد است با میانگین 92 پاس صحیح در هر بازی. او در 11 بازی ( در یکی از آن ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد که همین موضوع میانگین پاس او را پایین می آورد )، 19 توپ تیم حریف را قطع کرده است که 2 تا از آن ها منجر به گل شده است.
بله، قرارداد او کمتر از یک سال دیگر به پایان می رسد. اما نظر به اینکه او یک نقطه ی اتکای بالفطره برای بایرن است، توانایی اش در کنترل و حفظ مالکیت در میانه ی میدان یکی از تیم های سطح بالای دنیا، و اینکه حرمت مربی اش را هم حفظ می کند، پس یک قرارداد جدید با تیم فعلی اش تنها نتیجه ی منطقی ست.
در نتیجه این عوامل، احتمال حضورش در یونایتد را بسیار کم می کند.

۰ Comments