جایگزین مسیر

آکادمی : منچستریونایتد 4-0 ساندرلند | هتریک یانوزای

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۳

هفته رویایی شیاطین به پایان رسید ، پیروزی 4-1 زیر 16 سال پیروزی 1-0 زیر 18 سال پیروزی 4-0 بزرگسالان و در پایان پیروزی 4-0 زیر 21 سال.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم زیر 21 ساله های منچستریونایتد در یک بازی یک طرفه در الدترافورد موفق شد تیم زیر21 ساندرلند را در هم بکوبد و با هتریک یانوزای و تک گل پریرا در مجموع این تیم را 4 بر 0 شکست دهد از بازیکنان تیم اصلی : بن آموس ، اندرسون ، پریرا ، یانوزای و ویل کین برای این تیم بازی کردند.

از نکات قابل توجه این بازی حضور فن خال و مشاهده این بازی بود ، فن خال پیش خود افتخار می کرد از دیدن چنین نمایشی ، زدن 8 گل در دو بازی در الدترافورد اتفاقی که خیلی وقت بود دیده نشده بود.

عدنان در ابتدا از روی پاس ویل کین تیم را پیش انداخت و تنها چند دقیقه بعد آندرس پریرا از روی پاس جاش هاروپ که از روی همکاری با شاو ارسال کرده بود به گل تبدیل شد تا برتری شیاطین دو برابر شود.

قبل از پایان نیمه اول باز هم با حرکت هوشمندانه ویل کین یانوزای توانست گل بعدی را به ثمر برساند.

لوییز فن خال که در ورزشگاه حاضر بود از عملکرد یانوزای در این سن و سال بسیار شگفت زده شده بود. نیمه دوم نیز یانوزای یک گل دیگر به ثمر رساند تا شیاطین با نتیجه 4-0 پیروز شوند.

ویل کین ، پریرا ، یانوزای و شاو بازیکنانی بودند که در حضور فن خال توانستند به خوبی بازی کنند و در شب پیروزی بردخشند.

ترکیب منچستریونایتد در این بازی : آموس ـ یانکو ، مک نیر ، ورمیل ، شاو ( پیرسون 56) ، تورپ ، اندرسون (رادول 72) ، پریرا ، هاروپ ، یانوزای (ویر83) ، ویلیام کین

 تعویضی های استفاده نشده : اوهارا ، گریمشاو

 

دانلود عملکرد کامل یانوزای

دانلود عملکرد کامل لوک شاو

۰ Comments