جایگزین مسیر

آیا پل اسکولز مربی می شود؟

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه پل اسکولز کفش های خود را بار دیگر آویخت و به دوران بازی خود پایان داد, بسیاری انتظار دارند که او وارد حیطه مربیگری در یونایتد یا جای دیگری شود. با این حال گری نویل کاپیتان سابق یونایتد هنگامی که این همه کاره خط میانی تصمیم به بازنشستگی دوباره داشت با او صحبت کرده است.

در گفتگویی که این دو با هم داشتند, اسکولز از پذیرفتن پست مربیگری اجتناب می کرد که برای خود گری نیز این مسئله چندان تعجب برانگیز نبوده است به خاطر اینکه همانطور که ما او را می شناسیم او در زمین بازیکن پر سر و صدایی برای یونایتد نبود او می گفت مصاحبه ها و صحبت با خبرنگاران برای او در گذشته نیز خوشایند نبوده است.

.

.

اسکولز چندی قبل گفت: مربی از من خواست تا به کادر مربیگری اضافه شوم, اما اکنون مربی دیگری سر کار است! [با خنده] من نمی دانم مربی جدید چه چیزی می خواهد. من می خواهم مدت کمی به خودم استراحت بدهم و از فوتبال دور باشم. احتمالا کاری را که باید دفعه آخر انجام می دادم, دوباره انجام دهم.

او اضافه کرد: بله, من فکر می کنم, دوست دارم که تیم خودم را هدایت کنم و رهبر بازیکنان خودم باشم و تلاش کنم که تیم به شکلی که من دوست دارم فوتبال بازی کند.

بازیکنان قبلی در یونایتد سابقه قوی در گذر از حیطه بازیگری به مربیگری داشته اند از جمله می توان به این بازیکنان اشاره کرد مایکل آپلتون, استیو بروس, استیو کاپل, جرج گراهام, مارک هیوز, پل اینس, جو جوردن, روی کین, برایان کید, برایان رابسون, گوردون استراچان, ری ویلکینز, اوله گونار سولسشیائر .

.

.

در پایان, سرمربیگری می تواند برای اسکولز همانند دو لبه شمشیر باشد اگر او تصمیم بگیرد که در فوتبال باقی بماند و پستی را بپذیرد. در مقام یک مربی, او بدون شک تاکتیک و جاه طلبی خاص خود را خواهد داشت, اما من فکر نمی کنم او بتواند فردی باشد که الهام بخش یا رهبر عده ای باشد. خوشبختانه مویز توانایی های او را تشخیص خواهد داد و در کادر مربیگری یکی از تیم های یونایتد پستی به او خواهد داد.

۰ Comments