جایگزین مسیر

احتمال استفاده از ترکیبی متفاوت در بازی با ردینگ

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۱

سرالکس فرگوسن تایید کرد که در بازی دوشنبه شب مقابل ردینگ در جام حذفی از ترکیبی متفاوت استفاده خواهد کرد.

سرالکس فرگوسن در کنفرانس مطبوعاتی اش اعلام کرد که همه بازیکنانی که به مادرید سفر کرده بودند در سلامت کامل هستند  و مصدومیتی وجود ندارد و آماده بازی هستند . در حالی که بازی های مهمی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان پیش روی تیم است،سرالکس از ترکیب کامل بازیکنانش در دیدار مقابل ردینگ استفاده خواهد کرد،هرچند که رییس آنها را حریفی دست و پا بسته نمیداند.

رییس به خبرنگاران گفت :” ما از بازی چهارشنبه شب بدون هیچ مصدومیتی بازگشته ایم.جدا از نتیجه ، قطعا این بهترین چیز برای ما است.من برای بازی دوشنبه شب در ترکیب تغییراتی خواهم داد،هرچند که انگیزه زیادی برای رسیدن به یک – چهارم داریم.

جو خوبی در حال حاضر وجود دارد و همه در خدمت تیم اند.هر ترکیبی که برای بازی انتخاب کنم،انتظار میرود که صعود کنیم.این اتفاقی است که در یونایتد می افتد،شما هر تیمی را که بازی دهی ، انتظار برد وجود دارد.من هفته پیش رفتم و بازی ردینگ را نگاه کردم و آنها تیم جنگنده ای هستند و مانند تیمی نیستند که در انتهای جدول باشند.

ما هیچ چیز از پیش تعیین شده ای نداریم.در اف ای کاپ شما همیشه انتظار چیزهای غیر منتظره را داریداین چندین بار رخ داده است.شما دوست دارید که چیز های شکه کننده برایتان رخ ندهد.ما در سالیان اخیر چند بار این اتفاق برایمان افتاد.اما من  در حال حاضر از فرم تیم بسیار راضی و خوشحالم و این خیلی خوب است.

سرالکس فاش کرد که پل اسکولز مشکل زانو دارد و برای دو هفته از میادین دور است.

۰ Comments