جایگزین مسیر

احتمال انتقال قرضی بوتنر به بشیکتاش

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۲

مدافع هلندی منچستریونایتد, آلکساندر بوتنر هنوز می تواند در انتقالی قرضی به مدت یک فصل به بشیکتاش ملحق شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش لندن مترو, مدافع هلندی یونایتد, آلکساندر بوتنر, در آستانه انتقال قرضی به بشیکتاش ترکیه است, قبل از اینکه مهلت نقل و انتقالات در ترکیه به پایان برسد.

پس از اینکه مدیر برنامه های این بازیکن, مذاکرات با این باشگاه ترکیه ای را تایید کرد, احتمال انتقال این بازیکن 24 ساله به استانبول بیشتر از گذشته شده بود.

گفته می شود بوتنر از دیوید مویز خواسته است تا به او اجازه دهد الدترافورد را ترک کند, تا بتواند فرصت حضور متداوم در ترکیب تیم دیگر را پیدا کند. این بازیکن در اولینفصل حضور در یونایتد, فصل گذشته 5 بازی برای شیاطین سرخ در لیگ برتر به میدان رفت.

پس از اینکه انتقال این بازیکن به تیم قهرمان اسکاتلند, سلتیک منحل شد, این بازیکن هلندی می خواهد هر چه زودتر به بشیکتاش ملحق شود.

قائم مقام باشگاه بشیکتاش, نوری جبی گفت: ما تلاش می کنیم تا قرارداد نهایی شود, ما بر سر مسائل شخصی با آلکساندر بوتنر به توافق رسیده ایم.

“ما همچنین با باشگاه منچستریونایتد نیز به توافق رسیده ایم و قرارداد انتقال قرضی این بازیکن را در یکی دو روز آینده نهایی می کنیم.”

بوتنر تابستان سال گذشته پس از انتقال از ویتسه آرنهام هلند, قراردادی 5 ساله به ارزش 4 میلیون یورو در سال امضا کرد. اما این بازیکن در رقابت با پاتریس اورا مدافع کهنه کار تیم, نتوانست فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کند و به همین دلیل خواستار انتقال قرضی به خارج از انگلستان است.

۰ Comments