جایگزین مسیر

اختصاصی گاردین :پیشنهاد اول برای خرید دخیا رد شده است، راموس در ازای دخیا!

by | خرداد , ۳۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

صحت و اعتبار گاردین در بین تمام روزنامه های انگلستان بر هیچ کس پوشیده نیست. این روزنامه که در زمینه نقل و انتقالات و به طور کلی دست یابی به اخبار شهرت بسیاری دارد این بار مدعی شده است که منچستریونایتد در پاسخ به درخواست رئال مادرید برای دخیا، سرخیو راموس را شرط معامله قرار داده است.

این مدافع ۲۹ ساله تا سال ۲۰۱۷ با رئال قرارداد دارد و بند آزادسازی قراردادش ۱۸۰ میلیون یورو است. البته یونایتدها باور دارند با مبلغی به مراتب پایین تر می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

به نظر پیشنهاد اول رئال مادرید برای داوید دخیا با ارزشی حدود ۱۸ میلیون یورو رد شده است. سپس نمایندگان رئال برای مذاکره به انگلستان رفته و درخواست کردند تا باشگاه قیمتی برای این دروازه بان اعلام کند. مادرید معتقد است با توجه به باقی ماندن یک سال از قرارداد دخیا، می تواند این بازیکن را به مادرید بازگرداند. برای همین نمایندگان مادریدی انتظاری جلسه ای فرمالیته داشتند. اما در مقابل با درخواسه شوکه کننده سران یونایتد مواجه شدند: دخیا را می‌خواهید؟! ما راموس را می‌خواهیم.

این مدافع مرکزی ۱۰ فصل است در رئال توپ می‌زند و زمانی که نوجوان بود با مبلغ ۲۷ میلیون یورو از سویا به رئال آمد. او بیش از ۴۰۰ بازی برای مادرید انجام داده و کاپیتان دوم تیم است اما مذاکرات بر سر قرارداد جدیدش مدتی است متوقف است. اخیرا نیز نشانه های بارزی از تنش بین این بازیکن و باشگاه وجود داشته است، نکته ای که یونایتد را تشویق به دنبال کردن ایده خرید این بازیکن کرده است.

البته باشگاه های دیگر اروپا نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند اما هیچ کدام تاکنون به صورت مستقیم وارد مذاکره نشده اند. رئال نیز هرگونه درخواستی را تکذیب می‌کند. البته نامزد انتخاباتی بارسلونا مدعی شده بود که راموس به صورت غیر مستقیم دو روز پیش به او پیشنهاد شده است. البته باشگاه این داستان را تکذیب نکرد ولی ایجینت بازیکن آن را قویا رد کرد.

با توجه به آن که دو سال از قرارداد راموس باقی مانده، به نظر رئال در موضع ضعف قرار ندارد اما به هر صورت در رئال این غیر عادی است که اجازه دهند قرارداد بازیکنی وارد دو سال آخر شود.

 

۰ Comments