جایگزین مسیر

ادعای هم تیمی سابق هافبک اتلتیکو: او به یونایتد می رود؟!

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

اواخر دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بوراک یلماز مهاجم گالاتاسرای و هم بازی آردا توران در تیم ملی, به روزنامه هورریت ترکیه گفته است که آردا در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد. البته خود این بازیکن ساعاتی بعد این خبر را تکذیب کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بوراک یلماز در سال 2006 به همراه آردا توران به تیم ملی ترکیه راه یافتند. هم اکنون یلماز در گالاتاسرای بازی می کند, تیمی که آردا نیز از این تیم به اسپانیا آمده بود. گزارش شده است که این بازیکن سرشناس ترکیه ای مدعی شده که یونایتد برای خرید توران به او پیشنهاد داده است.

گفته می شود که یلماز در مصاحبه خود با روزنامه ترکیه ای هورریت درباره توران این چنین گفته است:

منچستریونایتد پیشنهادی برای آردا ارائه کرده است, آخرین بار خبری که من دارم, شنیده ام که مذاکرات به خوبی پیش رفته است و احتمالا او فصل آینده در انگلستان بازی می کند.

اما علی رغم انتشار این مصاحبه یلماز در حساب شخصی خود عنوان کرد که این گزارش دروغ بوده است و او صحبت کردن درباره هر مطلبی که به آردا و انتقال او به یونایتد ربط دارد را رد کرده است.

یلماز در حساب شخصی خود نوشته است:

من هیچ حرفی درباره انتقال یک بازیکن به یک باشگاه نزده ام, هر چیزی که منتشر شده است صحت ندارد.

Ben hiçbir açıklama yapmadım herhangi biri ile veya bir camia ile alakalı,söylenenler doğru değildir.

— Burak Yılmaz (@yilmazburak17) June 2, 2014

به نظر می رسد هیجان هواداران در ارتباط با این خبر بی ثمر بوده است. توران عملکرد فوق العاده ای در فصل گذشته داشته است و به همراه کوکه و گابی خط هافبک قدرمندی اتلتیکو را تشکیل داده بود.

اگرچه حتی در صورت صحت این خبر نیز تا به این لحظه هیچ خبر رسمی از سوی دو باشگاه اعلام نشده است و خود توران نیز چند روز قبل با اشاره به این مسئله که او “عضوی از خانواده بزرگ اتلتیکو” هست, شایعات درباره جدایی از این تیم اسپانیایی را رد کرده است.

آردا گفت:

من حرفی درباره بازار نقل و انتقالات نمیزنم, چون 3 سال از قرارداد من با اتلتیکو باقی مانده است و اینجا خانه من است. من احساس می کنم که بخضی از یک خانواده بزرگ هستم.

مدیر برنامه های آردا توران, احمد بولوت نیز تاکید کرده است که هیچ تصمیمی برای انتقال این بازیکن گرفته نشده است.

من روی انتقال او فکر نمی کنیم. آردا از حضور در اتلتیکو بسیار خوشحال است؛ اگرچه همه چیز به تصمیم باشگاه اتلتیکو بستگی دارد, اما او تا سال 2017 با اتلتیکو قرارداد دارد. این باشگاه است که درباره آینده آرتا تصمیم می گیرد.

همانطور که می دانید شیاطین سرخ تا به امروز هنوز هیچ هافبکی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت نگرفته اند.

۰ Comments