جایگزین مسیر

ادینسون کاوانی جانشین احتمالی رابین ون پرسی در یونایتد

by | اسفند , ۱۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد آماده است رابین ون  پرسی را به فروش برساند و اجازه رفتنش را بدهد اما آنها می خواهند ادینسون کاوانی را جایگزین احتمالی رابین در یونایتد کنند.

به گزارش ساندی میرور آینده رابین ون پرسی در یونایتد به شکل عجیبی تبدیل شده است و رابین به دلیل ناموفق بودن یونایتد در جام داخلی و خارجی این فصل می خواهد از یونایتد جدا شود.

رابین ون پرسی پس از باخت 2-0 یونایتد در لیگ قهمرانان در مقابل المپیاکوس به شکل عجیبی از تاکتیک های یونایتد انتقاد کرده بود و دیوید مویس برای راهیابی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان کار سختی را پیش رو دارد.

رابین ون پرسی در بازی برابر وست بروم که با پیروزی 3-0 یونایتد همراه بود در دقیقه 63 از بازی خارج شد و هنگام تعویض بسیار نا امید به نظر می رسید.

یونایتد می خواهد در فروش رابین ون پرسی ضرر نکند این بازیکن هلندی سال 2012 به ازای 24 میلیون پوند از آرسنال به منچستر یونایتد منتقل شد و یونایتد می خواهد با پول کافی کاوانی را از پی اس جی خریداری کند.

کاوانی در این فصل لوشانپیونه در 17 بازی که برای پاریس سنت ژرمن به میدان رفته است 14 گل را به ثمر رسانده است و در تابستان پیش رو باشگاه های زیادی قصد خرید او را دارند و این خرید می تواند برای یونایتد عالی باشد و همچنین جایگزین ایده آلی برای رابین به شمار رود.

بارسلونا و چلسی نیز قصد خرید این مهاجم اروگوئه ای را دارند و این کار برای دیوید مویس سخت خواهد بود زیرا احتمال دارد یونایتد در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور پیدا نکند.

۰ Comments