جایگزین مسیر

اریکسون:من گزنیه اصلی جانشینی فرگوسن بودم

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به گفته اریکسون یونایتد تقریبا من را به عنوان جانشین سر الکس فرگوسن می خواست انتخاب کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اسکای اسپورت گزارش می دهد سرمربی سابق تیم ملی انگلستان گوران اریکسون می گوید که یونایتد به دنبال وی به عنوان جانشینی سرالکس بوده است اما به او در سال 2002 پیشنهاد جانشینی سرالکس داده شده است که وی آن را رد کرده است.

این سرمربی 65 ساله می گوید پس از رد پیشنهاد یونایتد پس از 12 ماه به عنوان سرمربی انگلستان معرفی شده است.

سرالکس فرگوسن بالاخره در سال 2012/2013 تصمیم به بازنشستگی کرد این در حالی است که خود او می خواست یک دهه پیش از فوتبال خداحافظی کند.

اریکسون می گوید از رد پیشنهاد سرمربی گری یوناتید پشیمان نیست چون او می خواست به مربی گری در انگلستان پبردازد و به قول خود عمل کند مبنی بر مربی گری در انگلستان.

اریکسون توضیح داد: من تا سال 2006 در انگلستان باقی ماندم و تا انتهای قراردادم که 2006 به پایان می رسد با انگلستان پایبند بودم و در زمان مربی گری  انتقاد هایی از من میشد از نتیجه گرفتن که من آنها را قبول دارم.

اریکسون توضیح داد اگر من این پیشنهاد را قبول می کردم می توانستم به عنوان مربی در بزرگترین باشگاه دنیا به فعالیت خود ادامه دهم ومی توانستم به عنوان مربی جدید در یونایتد باشم ولی من آن را قبول نکردم.

من تا پایان جام جهانی 2006 در انگلستان باقی ماندم و پس از آن به مربی گری در تیم دیگری مشغول شدم من حتی می توانستم در انگلیس باقی بمانم.

چند هفته گذشت پینی مدیر برنامه هایم با من تماس گرفت که یک جلسه دیگری با وی بگذارم و من می دانستم آن اشتباه است او می خواست که درباره جانشینی دوباره سرالکس با من صحبت کند.

او نمی خواست که زیر قول خود بزند و به باشگاه یونایتد برود و اریکسون برای 3 سال مربی گری در تیم دیگر موافقت کرده بود.

با این اخبار سرالکس فرگوسن مربی خوب اورتون دیوید مویس را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد تا مویس به عنوان جانشین بزرگترین مربی تاریخ منصوب شود.

دیوید مویس در 10 بازی اخیر خود نتایج نسبتا بدی را در شروع کار در اولترافورد  گرفته است و با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.اما او اعتماد به نفس کافی برای آینده دارد و می تواند موفقیت های خوبی کسب کند.

۰ Comments