جایگزین مسیر

اریک هریسون:گیگز مربی خوبی می شود

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۲

گیگز در حالی به عنوان یکی از مربیان کادر فنی دیوید مویز انتخاب شد که یکی دیگر از اعضای تیم مشهور “کلاس 92” نیز که هریسون مسئولیت آن را بر عهده داشت یعنی فیل جونز یکی دیگر از دستیاران تیم کنونی مویز می باشد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی سابق تیم جوانان منچستریونایتد اریک هریسون هیچ شکی ندارد که رایان گیگز در پست جدید مربیگری خود در الدترافورد موفق خواهد بود.

گیگز که اکنون وارد 24 فصل حضورش به عنوان بازیکن منچستریونایتد شده است, واضح است که هدف خود را انتخاب کرده است و با ورود به کادر مربیگری دیوید مویز, شایعات درباره اینکه شاید روزی در آینده سرمربیگری شیاطین را برعهده بگیرد, بالا برده است.

.

.

هریسون در مراسم سالانه جوایز اتحادیه مک دونالد گفت: بدون شک رایان موفق خواهد بود.

“او یک عاشق واقعی فوتبال است. من خوشحالم که او این کار را انجام می دهد.”

“واقعا تاسف بار می بود اگر او می گفت, خوب من قصد دارم هر روز گلف بازی کنم. اگر او 5 دقیقه از فوتبال دور شود, حوصله اش سر می رود.”

.

.

هریسون تواسنته است صحبتی با گیگز و نویل داشته باشد و همچنین با مربی تیم ذخیره ها نیکی بات نیز صحبت کرده است تا اطمینان حاصل کند که آنها اعتماد به نفس لازم برای آغاز فصل جدید را داشته باشند در شرایطی که سرآلکس فرگوسن نیز از تیم جدا شده است.

هریسون گفت: اغلب اتفاق نمی افتد اما برخی مواقع من با آنها چند کلمه ای صحبت می کنم. برای نمونه من با فیل صحبت خواهم کرد چون او ممکن است کمی نگران باشد. چه شما بازیکن باشبد یا مربی, نیاز به اعتماد به نفس دارید و شما می توانید این موضوع را درک کنید که او کمی ترسیده است.

او در ادامه به نقش مهم مربیان در تیم و به خصوص تیم جوانان اشاره کرد. هریسون گفت: سرمربی واضح است که مهمترین شخص در هر باشگاه فوتبالی می باشد و بدون مربیان خوب, بازیکنان مطمئنا ارزشی ندارند.

“شاید من جانب دارانه سخن می گویم اما مهمترین مربیان در هر باشگاهی, مربی جوانان می باشند.”

“اهمیت آنها به اندازه بازیکنان می باشند چون آنها مسئول پدیدآوردن نسل بعدی هستند.”

 

۰ Comments