جایگزین مسیر

اریک کانتونا به شهر برمی گردد

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۲

روز شنبه شیاطین سرخ به کریستال پالاس سفر خواهند کرد تا برابر تیم این شهر بازی کنند, اما علاوه بر حساسیتی که این دیدار برای هر دو تیم در جدول لیگ برتر دارد, از جهاتی دیگر نیز این دیدار توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در آستانه دیدار شیاطین سرخ با کریستال پالاس, اریک کانتونا در کانون صحبت ها درباره این بازی قرار گرفته است.

سلهاست پارک جایی است که کانتونا آن ضربه کونگ فو مشهور را به متئو سیمونز زد. در سال 1995 پس از اینکه در جریان دیدار دو تیم متئو سیمونز هوادار پالاس توهین نژادپرستانه ای خطاب به کانتونا کرد, اریک آن ضربه ناگهانی را به او زد و در نتیجه این حرکت او, اریک کانتونا از سوی اتحادیه فوتبال 9 ماه از حضور در میادین محروم شد.

هواداران شیاطین سرخ قصد دارند در روز شنبه ماسک ها و پرچم های بسیار زیادی با چهره اریک کانتونا به پالاس ببرند و در ورزشگاه از لحظه سوت آغاز بازی تا سوت پایان بازی سرودهایی در حمایت از اسطوره تیمشان کانتونا در ورزشگاه سر بدهند.

 

این تصمیم هواداران یونایتد باعث عصبانیت برخی از هواداران کریستال پالاس شده است اما آنها قصد ندارند مانع این حرکت هواداران یونایتد بشوند.

روز شنبه ورزشگاه سلهاست پارک در تسخیر حامیان این بازیکن فرانسوی خواهد بود, و صدها هوادار یکصدا نام اریک کانتونا را سر خواهند داد.

۰ Comments