جایگزین مسیر

اسمالینگ به دنبال گل های بیشتر

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۲

پس از به ثمر رساندن گلی زیبا با ضربه سر در برد 5 بر 2 تیم در دوشنبه شب, کریس اسمالینگ اظهار داشت که دوست دارد تا در فصل 2013/14 آمار گلزنی خود را بهبود بخشد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 23 ساله با پرشی زیبا سانتر زیبای تام کلورلی را در دقیقه 22 به گل تبدیل کرد, و به شاگردان دیوید مویس کمک کرد تا علی رغم زمین نامساعد ورزشگاه هنگ کنگ با آسودگی تمام پیروزی را از آن خود کنند.

کریس به MUTV گفت: سخت بود, تمام بازی هایی که در چنین گرمایی برگزار شد, بازی های مشکلی بودند اما خوشبختانه این بازی ها باعث می شود ما در طول فصل آینده شرایط خوبی داشته باشیم. اینکه در حضور کوتاه مدتم در تور پیش فصل توانستم گل هم بزنم, خوب بود. اما اگه منصفانه نگاه کنیم, من به احتمال زیاد باید هت تریک می کردم. خوشبختانه, من شانس های بیشتری شبیه به این بدست خواهم آورد.

“من منتظر این بودم(گل زدن), من تنها یک گل در فصل گذشته زدم زیرا در فصل گذشته زیاد به میدان نرفتم. خوشبختانه, من می توانم در فصل پیش رو بازی های بیشتری به میدان روم و کمی بیشتر گل بزنم.”

اسمالینگ به دلیل مصدومیت تمام تور پیش فصل منچستریونایتد در سال گذشته را ازدست داده بود, او از اینکه دوشنبه به میدان رفت, خوشحال است و اطمینان دارد که فصل جدید را با آمادگی خوبی آغاز خواهد کرد.

هنگامی که از این مدافع جوان درباره مزیت تور 2013 تیم سوال شد, او با نگاهی خوشبینانه به این پرسش پاسخ داد: فصل گذشته ناامید کننده بود(منظور تور پیش فصل), به خاطر همین مسئله, شرکت کردن در تور پیش فصل امسال خوب بود زیرا من در آخرین تور تیم شرکت نداشتم, به همین خاطر اکنون که در تور هستم, احساس خوبی دارم. هرچقدر بازی بیشتر باشد, بهتر است.

۰ Comments