جایگزین مسیر

اسمالینگ خوشحال از باز پس گیری رتبه سوم

by | بهمن , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

کریس اسمالینگ:

“این فوق العاده است که ما بالا آمدیم , بالاتر از دیگران , که اگر بازی هایتان با رقبا را در دست داشته باشید با پیروزی در بازی ها می توانید در جدول صعود کنید.”

مدافع منچستریونایتد کریس اسمالینگ می گوید در هفته ای که تیم های آرسنال و لیورپول هم پیروز شدند خوب به بالای جدول رفتیم.

تساوی 0 – 0 ساوتهمپتون در خانه برابر وستهام و پیروزی 3 – 1 یونایتد برابر برنلی در شب چهارشنبه باعث شد تا شیاطین به مکان سوم جدول صعود کنند , که در آن اسمالینگ برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر موفق شد به عنوان یک بازیکن تعویضی دو گل در نیمه اول به ثمر برساند.

این دفاع میانی می گوید در حالی که عملکرد یونایتد می تواند بهتر شود نتایج می توانند ثابت کنند که رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا پایان فصل حیاتی است.

اسمالینگ پس از پایان بازی به MUTV گفت:”من فکر می کنم این فوق العاده است که ما بالا آمدیم , بالاتر از دیگران , که اگر بازی هایتان با رقبا را در دست داشته باشید با پیروزی در بازی ها می توانید در جدول صعود کنید.”

“ما این کار را انجام دادیم , اما اگر شما بتوانید وقتی که خوب بازی می کنید برنده شوید , این نشانه خوبی است.”

لیگ برتر انگلیس تا شنبه 21 فوریه(2 اسفند) به مدت یک هفته تعطیل است , قبل از اینکه شیاطین به سوانسی سفر کنند , تمرکزشان بر روی جام حذفی و بازی خارج از خانه برابر پریستون است. اسمالینگ احساس می کند بازی روز دوشنبه برابر پریستون می تواند یک موهبت باشد به ویژه بعد از اینکه مصدومیت هایی در بازی برابر برنلی به وجود آمد.

اسمالینگ بررسی کرد:”ما باید مطمئن شویم که به سرعت برای بازی با پریستون در روز دوشنبه آماده هستیم.و در حال حاظر چند روزی استراحت و آماده سازی خواهیم کرد.”

“در چند بازی آخر تیم ما به یک تیم مناسب تبدیل شده است پس این مایه تاسف و نگرانی است که ما در بازی با برنلی چند مصدوم داشتیم.به نظر می رسد هر زمان که کسی بر می گردد یک نفر دیگر مصدوم می شود.این مایه تاسف است , اما امیدوارم آنها {فیل جونز و دالی بلیند} غیبتشان طولانی نباشد.”

 

 

۰ Comments