جایگزین مسیر

اسمالینگ مصمم است به تیم کمک کند

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اسمالینگ مدافع منچستریونایتد می بیند که پس از مصدومیت برگشته است و امیدوار است نقش بزرگی در ایجاد سال موفق 2015 برای یونایتد ایفا کند.

مدافع تیم منچستریونایتد در پیروزی 2 – 1 در برابر تیم ساوتهمپتون در همین ماه مصدوم شد , اما در بازی آخر هفته برابر تاتنهام به بازی آمد تا به تیم برای کسب یک امتیاز کمک کند.

اسمالینگ می گویدسخت است که در دوران بهبودی بیرون باشی و بازی ها را نگاه کنی.با انجام برخی از عملکردهای درخشان در این فصل امیدوار است دوباره توجه ها را در سال جدید جلب کند.

او به MUTV گفت:”این آسیب دیده گی بسیار نا امید کننده بود اما این خوب است که دیگر بیش از این بازی ها را از دست نمی دهم و امیدوارم بتوانم دوباره جایگاه خود را به دست بیاورم و برای شروعی دوباره کمک کنم.”

“شما وقتی که مصدوم هستید روزهای کسالت باری دارید.این سخت است که می بینید بازیکنان در زمین تمرین می کنند و شما باید بیرون از زمین باشید و نرم و آرام تمرین کنید.ما هنوز قادر نیستیم از این جریانی که اتفاق می افتد جلوگیری کنیم اما امیدوارم در سال جدید بازیکنانمان کمتر مصدوم شوند و بتوانیم برای هر بازی بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم”

یونایتد برای اولین بار در این فصل مقابل تاتنهام با تغییراتی به میدان رفت و آن این بود که لیست مصدومین لوئیس ون خال کوتاه تر شده بود.اسمالینگ می گوید روح مبارزه تیم از عوامل کلیدی برای فرم خوب این فصل است و اعتقاد دارد همه چیز به سادگی در کنار هم قرار گرفته است.

“تعدادی از مدافعان با هم آسیب دیده اند.بنابراین این اتفاق باعث شد از دیگر مدافعان تیم استفاده شود.با این اتفاق که برای ما به وجود آمد می تواند 3 بازیکن دفاعی در زمین وجود داشته باشد. شروع فصل ناامیدکننده بود اما اخیرا ما نتایج خوبی کسب کردیم.ما برای یک پیروزی بزرگ رفتیم و این شرم آور بود که در برابر تاتنهام به نتیجه ای که مستحقش بودیم نرسیدیم.امیدوارم وقتی همه ما از مصدومیت برگشتیم منچستر به آن ثباتی که در طول سال احتیاج دارد برسد , من فکر می کنم ما در حال رسیدن به آن هستیم.”

۰ Comments