جایگزین مسیر

اسکولز:یونایتد می تواند قهرمان چمپیونز لیگ شود

by | فروردین , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.اسطوره خط هافبک شیاطین سرخ اعلام کرد یونایتدی ها می توانند قهرمان این فصل لیگ قهرمانان شوند.

شیاطین سرخ در روز اول آپریل در ورزشگاه الدترافورد به مصاف بایرن مونیخ قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان خواهند رفت و بازی رفت دور یک چهارم نهایی را انجام خواهند داد.

اسکولز معتقد شیاطین سرخ می توانند بایرن را شکست دهند و حتی قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

پل اسکولز طی مصاحبه ای که داشت گفت:”ما با یک تیم کیفیت بالا روبرو خواهیم شد.”

“بازی با این تیم کاری بسیار سخت خواهد بود,این تیمی از جمله تیم هایی است که شما نمی خواهید با آن روبرو شوید ولی اگر ما بتوانیم آن ها را شکست دهیم چه کسی می داند شاید بتوانیم تا فینال نیز برویم.”

قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان با توجه به عملکرد دورتموند در فصل پیش غیر منتظره نخواهد بود.چند تا از بهترین نتایج یونایتد زیر نظر مویس در بازی های اروپایی بوده است که یکی از آنان پیروزی 3-0 مقابل المپیاکوس بوده است.

رابین ون پرسی در این بازی هتریک کرد ولی پس از این که معلوم شد او مصدومیت او جدی است مویس متوجه شد او را به مدت چند هفته در اختیار نخواهد داشت.

با این حال اسکولز معتقد است منچستریونایتد بازیکنانی دارد که بتواند تیم پپ گواردیولا را دچار مشکل کند.

او افزود:”در حالی که رابین نیست ولی وین رونی بازیکن بزرگی است.رایان گیگز نیز همینطور,من می دان او 40 ساله است ولی کارایی او باور نکردنی است.”

“من فکر می کنم حضور او در دوبازی برای کمک به یونایتد بسیار سود آور خواهد بود زیرا ما بازیکنانی با این کیفیت در زمین نیاز داریم.”

۰ Comments