جایگزین مسیر

اسکولز: منچستریونایتد به مهاجم نوکی در کلاس جهانی نیاز دارد

by | مهر , ۲۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – پل اسکولز در جدیدترین مصاحبه خود به صحبت در مورد خط حمله منچستریونایتد پرداخته است و می‌گوید علی‌رغم حضور بازیکنان مستعدی در این پست ولی آنها به مهاجم نوک کلاس جهانی نیاز دارند و همچنین در انتهای حرف‌های خود انتقال کاوانی را بسیار عجیب ولی برای کوتاه مدت مناسب می‌پندارد.

اسطوره شیاطین سرخ می‌گوید با این که ۳ بازیکن خط حمله منچستریونایتد مستعد هستند ولی آنها باید مهاجم نوک دیگری به خدمت بگیرند.

او در صحبتهای خود از اوله گونار سولسشائر خواسته به جای جیدون سانچو، به دنبال انتقال ارلینگ هالند یا هری کین باشد تا مشکل خط حمله منچستریونایتد را برطرف کند.

او در مصاحبه خود با Stadium Astro گفت:

مهاجمان فعلی باشگاه با کیفیت و مستعد هستند. همه از این مورد آگاه هستیم. ولی مشکل خط حمله یونایتد این هست که هیچ کدام از آنها یک مهاجم نوک واقعی نیستند. عملکرد مارسیال و گلهای متعددی که در انتهای فصل گذشته ما را گول زد و به این باور رساند که او مهاجم نوکی واقعی است. اما این فصل را دوباره ضعیف آغاز کرده است و این باعث می‌شود فکر کنید که او چنین بازیکنی نیست و این مسئله گمراهمان می‌کند. به همین دلیل است که بارها گفته‌ام به مهاجم نوکی کلاس جهانی نیاز داریم.

وقتی از او پرسیده شد که منچستریونایتد باید دنبال کدام بازیکن برای این پست باشد، او پاسخ داد:

هالند یا کین.

او در ادامه مصاحبه‌ خود به حرف زدن در مورد ادینسون کاوانی و انتقال وی به منچستریونایتد می‌پردازد. وقتی از او در مورد این که چه انتظاری از کاوانی دارد پرسیده شد، او گفت:

باید صبر کنیم ببینیم چه می‌شود. او قطعا در دوران اوج مهاجم نوک با کیفیتی بود. هیچ شکی در این مورد نیست. ولی اکنون ۳۳ ساله است و اینگونه به نظر می‌رسید که میخواهد بازنشسته شود. فصل گذشته چندان برای پاری سنت ژرمن به میدان نرفت. اگر ۵ یا ۶ سال پیش بود، بله انتقال عالی می‌بود. او احتمالا سطح ما را بالاتر می‌برد. ولی فکر نمی‌کنم الان بتواند همچین کاری کند. با توجه به مهاجمان فعلی که ما داریم به نظر می‌رسد منچستریونایتد دنبال برطرف کردن مشکل خود در آن پست است. طوری که انتقال کاوانی قرضی است. اگر شما در خط حمله مشکل دارید، چنین انتقالی قرضی می‌تواند به مدت ۲ یا ۳ ماه مشکل شما را حل کند.

درست مانند هنریک لارسن. مهاجم نوک فوق العاده‌ای با ۳۳ یا ۳۴ سال سن بود که حفره‌ی خط حمله ما را پر کرد. همان چیزی که در آن دوران نیاز داشتیم. من کاوانی در شرایط مشابهی میبینم و نه به عنوان بازیکن ۳۳ ساله‌ای که با قراردادی ۲ ساله به باشگاه آمده است. با این که این قرارداد بسیار عجیب است ولی او از این انتقال لذت خواهد برد. از این بابت مطمئنم.

۰ Comments