جایگزین مسیر

اشمایکل:خرید فالکائو ریسک نمی باشد

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

پیتر اشمایکل دروازه بان اسطوره ای منچستریونایتد معتقد است خرید فالکائو زیرکی ون خال را نشان می دهد و او در مورد خرید این بازیکن ریسک نکرده است بلکه بازیکنی ارزشمند و مفید را جذب کرده است.

با خرید فالکائو بحث زیادی در مورد دو مهاجچم نوک یونایتد شکل گرفته است و با توجه به جایگاه تثبیت شده ی رونی به عنوان کاپیتان باید دید چه زوجی در نوک خط حمله قرار می گیرند از طرفی رونی هم در دو بازی اخیر خوب کار نکرده است و احتمال دارد او نیز وارد این سیستم چرخشی شود.

اشمایکل نیز مصدومیت شدید فالکائو را مهم ندانست و مدعی شد دلیل قرار داد قرضی او نیز همین است تا ون خال شرایط او را ارزیابی کند.او در این باره گفت:

“به نظرم خرید فالکائو یک قمار نیست.

او بازیکنی با کیفیت و گلزن است و نشان داده است یکی از بهترین های دنیا در محوطه ی جریمه است و به نظرم ون خال با زیرکی تمام این خرید را انجام داد.

او 28 سال دارد و مصدومیت شدیدی را پشت سر گذراند و به نظرم با توجه به عدم حضور یونایتد در لیگ قهرمانان و وجود ون پرسی و رونی به او فشار نمی آید و می تواند کاملا بحران مصدومیت خود را پایان دهد.

شما وقتی با 12 میلیون پوند بازیکنی جهانی را در اختیار دارید یعنی عملکرد خوبی داشته اید و با توجه به شرایط سنی رونی و ون پرسی وجود بازیکنی مثل فالکائو مفید بود و در کنار این سه بازیکنان آکادمی هم می توانند پیشرفت کنند.”

۰ Comments