جایگزین مسیر

اشنایدرلین معتقد است که به زودی گلزنی های یونایتد آغاز خواهد شد

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-پس از اینکه منچستر یونایتد در سه بازی اخیر خود به ۳ تساوی بدون گل دست یافته است که در یک دهه اخیر بی سابقه می باشد حال اشنایدرلین معقتد است که به زودی گلزنی های منچستر یونایتد شروع خواهد شد.

در بازی روز یکشنبه در برابر کریستال پالاس در سلهورست پارک شاگردان لوییس ون گال بار دیگر به نتیجه ۰-۰ دست یافتند اما هافبک فرانسوی در مصاحبه ای با MUTV گفته است که منچستر یونایتد آماده است تا در برابر زسکا و وست بروم به پیروزی دست یابد.

او گفت:

این نامیدکننده می باشد که شما برنده بازی نیستید.ما بازیکنانی داریم که گلزنی کنند.این نگرانی برای من به شمار نمی رود.ما شانس های گلزنی داشته ایم اما گاه باید شما بهترین انتخاب را در بازی داشته باشید تا گلزنی کنید.

اگر ما باور داشته باشیم گلزنی های ما شروع خواهد شد.ما کلین شیت هایی داشته ایم که این نگران کننده نیست و برنده بازی خواهیم شد اما باید باور داشته باشیم که به زودی به آن ها دست پیدا خواهیم کرد.

منچستر یونایتد در بازی روز گذشته خود در جنوب لندن اندک شانس هایی داشت تا گلزنی کند و در این بازی شاگردان آلن پاردو به شدت از آنتونی مارشال مراقبت می کردند و همچنین یک بازی سخت برای مورگان اشنایدرلین به حساب می رفت.

این بازی دو بعد  داشت.ما در برابر کریستال پالاسی بازی کردیم که بسیار منظم بود.ما قبل از بازی می دانستیم که آنها تهاجمی بازی خواهند کرد و این چیزی است که در نیمه اول به نمایش گذاشتند.

در نیمه دوم آنها با توپ های بلند بازی می کردند و از عقب پاسکاری می کردند.آنها در توپ های اول و دوم موفق بودند پس این سخت است به دلیل اینکه در بازی به هیچ وجه روی توپ های هوایی ما موفق نبودیم.

این یکی از روزهایی بود که ما نیاز داشتیم که قوی باشیم.ما از پیروزی نا امید نشده بودیم ما به اینجا آمده بودیم تا برنده بازی شویم بنابراین ما باید مطمئن شویم که در بازی بعد خود به پیروزی دست خواهیم یافت.

منچستر یونایتد در سه بازی اخیر خود پنج امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم لیگ قرار دارد اما اشنایدرلین معتقد است با وجود شکست در برابر آرسنال با نتیجه ۳-۰ پس از آن تیم نتایج خوبی کسب کرده است.

به صورت کلی اگر به بازی های قبل ما نگاه کنید در برابر اورتون بازی خوبی به نمایش گذاشتیم همچنین یک بازی خوب در برابر منچستر سیتی که ما باید در این دیدار پیروز می شدیم و تساوی در بازی امروز بنابراین می توانستیم به ۹ امتیاز کامل دست پیدا کنیم.

پس از بازی مقابل آرسنال ما روحیه خوبی از خود به جا گذاشتیم ما می خواهیم قهرمان شویم پس باید پیروز شویم ما نیاز داریم که گل به ثمر برسانیم.ما باید سخت کار کنیم و امیدوار باشیم که به رده بالایی جدول راه پیدا کنیم.

با وجود اینکه منچستر یونایتد آخرین گل خود را در برابر زسکا به ثمر رساند اشنایدرلین معتقد است تیم هنوز شانس قهرمانی دارد.بازیکن فرانسوی اضافه کرد:

البته ما در کورس هستیم این هنوز زود است که در ماه نوامبر درباره چنین مسائلی صحبت کنیم بنابریان ما بازی های زیادی داریم.مهم نیست که در ماه نوامبر در رده دوم , سوم , چهارم یا پنجم حضور داشته باشید مهم این است که ما در ماه می در رده اول حضور داشته باشیم و بازی ها را برده شویم.

هر تیمی در دوره ای دچار این ( گل نزدن ) خواهد شد و دچار بدشانسی هایی خواهد شد.تیم هایی که در برابر یکدیگر قرار می گیرند به دنبال پیروزی هستند تا خود را در جدول به رتبه بهتری برسانند این مسئله مهم می باشد.

۰ Comments