جایگزین مسیر

اصرار گیگز بر تاثیر گذار بودن بازیکنان جوان در تیم

by | اردیبهشت , ۱۳ , ۱۳۹۲

بعد از اینکه بازیکن جوان بلژیکی، عدنان یانیزی، به تیم یک پیوسته و احتمالا برای حضور روی نیمکت بازی یکشنبه مقابل چلسی آماده می شود، رایان گیگز در مصاحبه ای گفت که این بازیکنان جوان باید به تیم بیایند و در روند تیم تاثیر گذار باشند. او گفت:

“من بازیکنان جوان زیادی در طول سالها دیده ام که شانس حضور در تیم اصلی را داشتند و از آن استفاده نکردند. دیگران اینطور فکر می کنند که، ‘این شانس من است، من باید مطمئن شوم که مربی ارزش های مرا می بیند’ و همانطور که در بازیهای رزرو و تیم جوانان عمل کرده اند بازی می کنند. نیک پاول این کار را زود تر این فصل انجام داد. او مقابل ویگان وارد زمین شد و گل زد. این کاری است که بازیکنان جوان باید انجام دهند.”

گیگز اگر مقابل چلسی به میدان برود، ٩٣٧ امین بازی خود را انجام می دهد اما او می گوید که هیچ اشتیاقی را برای بازی کردن از دست نداده است. او در این رابطه گفت:

” اشتیاق برای بازی از خیلی چیزها می آید. اولین و مهمترین چیز لذت بردن از بازی کردن است. من از این رقابت لذت می برم. بدیهی است که من دارم به انتهای دوران بازیگری خود می رسم، برای همین همیشه به این فکر می کنم که این آخرین جایزه و جامی است که می تونم ببرم. اما نگه داشتن اشتیاق کاری نیست که من برای آن بخواهم تمرین کنم، چیزی است که خود به خود اتفاق می افتد. شما باید آن را در این باشگاه داشته باشید. وقتی در اولد ترافورد به میدان می روید، باید خوب عملکرد کنید. در بازیهای خارج از خانه هم همینطور. این از کارهایی که در تمرینات انجام می دهم تا مطمئن شوم برای هر بازی آماده هستم می آید. این را برای مدت بسیار زیادی انجام داده ام و همینطور ادامه می دهم.”

۰ Comments