جایگزین مسیر

امضای قرارداد با توماس مولر می تواند باز یونایتد را زنده کند

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-توماس مولر پس از دو حضور پیاپی در فینال لیگ قهرمانان در این فصل در مرحله نیمه نهایی در برابر رئال مادرید نتیجه را واگذار کردند و از رسیدن به مرحله فینال بازماندند او در این فصل که با حضور گواردیولا بیشتر روی نیمکت حضور دارد بسیار ناراحت است.

حضور نداشتن او به صورت منظم در ترکیب این فصل بایرن و حضور نداشتن او در مرحله نیمه نهایی به طور ثابت می تواند شکستی برای بایرن تلقی شود و فینال جام حذفی می تواند آخرین حضور او را در بایرن مونیخ رقم بزند.

رومینگه به تازگی اعلام کرده است که هر بازیکنی که نمی تواند برای بایرن مویخ به میدان برود می تواند به دفتر او رجوع کند و رد نکردن مولر و نماینده وی درباره پیشنهاد منچستر یونایتد می تواند گمانه زنی ها را بیشتر کند.

توماس مولر احتمال می رود با حضور در تیم ملی آلمان نقش کلیدی را برای آلمان در راه کسب چهارمین جام جهانی داشته باشد او در این فصل در ترکیب باواریی ها به خوبی به کار گرفته نشده است و بسیار از انتخاب گواردیولا برای ترکیب اصلی خشمگین می باشد او 18 گل را در این فصل به ثمر رسانده است.

با آمدن روبرت لواندوسکی به بایرن مونیخ آینده مولر را بیشتر و بیشتر به خطر می اندازد و باید دید در تابستان مولر به تیم دیگری منتقل می شود یا خیر.

منچستر یونایتد و بارسلونا که به تازگی از ممنوعیت فیفا رهایی پیدا کرده است به دنبال این بازیکن می باشند تصور می شود که این دو تیم رقابت سختی برای به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی خواهند داشت.

مولر رابطه بسیار خوبی با لوییس ون گال جدی ترین گزینه مربی گری یونایتد دارد و با توجه به اینکه ون گال در سال ها حضورش در بایرن از آکادمی بازیکن های زیادی را به تیم اصلی آورد تونی کروس نیز یکی دیگر از گزینه ها ون گال می باشد.

ون گال انتظار می رود در این تابستان 200 میلیون پوند در اختیار خواهد داشت و مدیر اجرایی این تیم ادوودوارد باید مولر را که گزینه اصلی ون گال می باشد را به خدمت بگیرد.

با حضور بازیکن های بسیار عالی در یونایتد نظیر وین رونی و رابین ون پرسی و اگر این بازیکن 24 ساله به یونایتد منتقل شود احتمال دارد جای یکی از این دو بازیکن را در ترکیب اصلی بگیرد.

او به جز حضور در نوک حمله می تواند در هافبک مرکزی و حتی در وینگ نیز قرار بگیرد و این می تواند یک بازیکن عالی برای منچستر یونایتد باشد.

همچنین کروس نیز می تواند در این تابستان به اولدترافورد منتقل شود و یکی از تحسین کننده ها همیشگی ون گال بوده است و با توجه به اینکه رابطه خوبی با گواردیولا ندارد و همچنین رو به اتمام بودن قرارداد وی با بایرن مونیخ و تمدید نکردن قراردادش موجب شده است بکن باوئر برچسب فروش را روی او بچسپاند.

منچستر یونایتد آماده است تا با پیشنهادی بالا و حقوقی مناسب کروس را به خدمت بگیرد و در این زمستان نشان دادند آماده هرگونه پرداخت رقمی را برای هر بازیکنی دارند در این زمستان سران یونایتد خوان ماتا را رقمی حدود 37 میلیون پوند به خدمت بگیرند.

۰ Comments