جایگزین مسیر

انتقاد شدید گری نویل از عملکرد منچستریونایتد در نقل و انتقالات

by | اردیبهشت , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران گری نویل معتقد است که تیم سابقش چوب خرید های وحشتناکی را که انجام داده است میخورد و شرح می دهد که چگونه منچستریونایتد به دنبال بازیکنانی امثال کریستیانو رونالدو و گرت بیل رفت ولی در نهایت مارونه فلاینی را به خدمت گرفت.

منچستریونایتد فصلی فاجعه آمیز را به پایان رساند که در آن شاهد اخراج دیوید مویس و در اواخر فصل و سپردن تیم به دست رایان گیگز بود.

با اینکه شیاطین سرخ فصل را با رتبه ی هفتمی به پایان رساندند ولی هواداران منچستریونایتد امیدوارند که با انتصاب فن خال به عنوان سر مربی جدید ، وی بتواند بازیکنانی با کیفیت مناسب را به باشگاه بیاورد.

گری نویل همچنین معتقد است که مربی جدید باید با ادامه دادن به راه رایان گیگز از بازیکنان جوانی همچون تام لاورنس و جیمز ویلسون در ترکیب خود استفاده کند.

” منچستریونایتد در زمینه ی خریدن بازیکن وحشتناک عمل کرد و بازیکنانی را خرید که حتی هدف های اصلیشان نیز نبودند.”

” تابستان گذشته به نوعی علنی شده بود که اهداف یونایتد چه کسانی هستند یعنی گرت بیل یا کریستیانو رونالدو ، سسک فابرگاس ، لیتون بینز و مارونه فلاینی.”

” این ها اهداف منچستریونایتد بودند و اسامی آنها منتشر شده بود هرچند من نمیدانم که چرا این اتفاق افتاد زیرا همیشه منچستریونایتد مذاکرات نقل و انتقالات خود را بی سر و صدا انجام میداد . من مطمئن نیستم که چگونه همه از اهداف آنها در نقل و انتقالات با خبر شدند.”

” ولی اگر نمیتوانند هدف اول ، دوم ، سوم ، چارم را بخرند ، پس دیگر نیازی به عجله کردن نیست.”

” به عنوان یک هوادار منچستریونایتد ، من ترجیح میدهم که به جای بازی مهاجم جهارم تیم که حتی هدف درجه یکی هم نبوده ، بازی کردن جیمز ویلسون را ببینم.”

” من نمیخواهم که اولویت های هشتم ، نهم و یا دهم خریداری شوند چراکه آنها نمیتوانند مثل اهداف درجه یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش و هفت باشند . من هیچ علاقه ای به این کار ندارم.”

” اگر او ( فن خال) احساس کرد که او به هشت بازیکن نیاز دارد به این معنی نیست که باید یک دفعه هشت بازیکن بخرد.”

” آوردن سه یا چهار بازیکن واقعا با کیفیت و عملکرد بهتر در فصل بعد و بعد خرید دو یا سه بازیکن دیگر در سال بعدی یک عملکرد اساسی است که من از منچستریونایتد انتظار دارم تا آن را انجام دهد.”

” هر چند ، من از منچستریونایتد  انتظار نداشتم که یک مربی را بعد از 10 ماه اخراج کند پس اینکه در ماه های آینده چه اتفاقی قرار است بیوفتد؟ کسی چیزی نمیداند.”

۰ Comments