جایگزین مسیر

انتقال دیماریا به منچستریونایتد رکورد نقل انتقالات در بریتانیا را خواهد شکست؟

by | شهریور , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  با توجه به گزارش های رسانه ها به نظر می رسد فرشته ی آرژانتینی راهی منچستریونایتد خواهد شد.  انتظار می رود اگر این انتقال انجام شود رکورد نقل و انتقالات بریتانیا را از آن خود کند.

روزنامه  بریتانیایی نوشت:“اقدام برای جذب آنخل دیماریا به احتمال زیاد بیش از    50میلیون پوند برای منچستریونایتد هزینه خواهد داشت.  که در این صورت ارزش آن بیش از انتقال فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی، از لیورپول به چلسی در سال 2011 است.” 

دیماریا در سال 2010 با بیست میلیون پوند راهی رئال مادرید شد و موفق به کسب دهمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد که او نقش مهمی در این موفقیت ایفا کرد. اما در بازی های آغازی لالیگا مورد کم لطفی قرار گرفت و در فهرست 11 نفره تیم رئال مادرید برای سوپرکاپ لالیگا در هفته گذشته قرار نگرفت.

 

وی در یک چهارم نهایی جام جهانی پس از یک جراحت از ناحیه ی ران مجبور شد از مسابقات کنار برود. دیماریا قصد داشت در این تابستان رئال مادرید را ترک کند و پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز نپذیرفت. سرمربی رئال مادرید در روز پنج شنبه گفت:

 “من نمیخواهم وارد این قضیه شوم، نمیخواهم تمرکزم را برای بازی از دست دهم، دی ماریا هم مثل بقیه بازیکنان برای بازی شانس دارد، شاید از ابتدا بازی کند شاید نه، او هم مانند بقیه گزینه ای است. این چیزی است که در مورد وی میتوانم بگویم. از تصمیم دی ماریا خبری ندارم، نمیدانم اصلاً تصمیم گرفته است یا خیر، فقط میدانم او در حال تمرین است  و برای بازی فردا آماده می شود. بعد از ۳۱ آگوست همه چیز مشخص خواهد شد و به وضع طبیعی اش بر میگردد” 

فن خال نیز چند  روز پیش  گفت:“در حال حاضر ما ۵ بازیکن شماره نه و ۴ بازیکن شماره ده داریم در حالیکه وینگری که به ما از کناره ها کمک کند نداریم .

یا بهتر است که بگویم وینگری در بالاترین سطح مثل رونالدو و یا دی ماریا نداریم پس من باید به سبک دیگری بازی کنم . من فقط موقعی خرید می کنم که احساس کنم نیاز به این کار است . ملیت بازیکن چیزی نیست که من توجه آنچنانی به آن بکنم . بازیکنان هلندی را اگر در سطحی که من می خواهم باشند می خرم . ” 

دیلی میل گزارش داد که دیماریا  با لوئیز فن خال در مورد پست مورد علاقه ی خود صحبت کرده و گفته که انتظار دارد پیراهن شماره 7 به یادماندنی را که توسط اسطوره هایی همچون جورج بست،اریک کانتونا و دیوید بکام پوشیده شده است، را بر تن کند

 

۰ Comments