جایگزین مسیر

انجلوتی خروج موراتا را تائید کرد

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مربی رئال مادرید,کارلو انجلوتی در مصاحبه با موندو دیپورتیوو خروج مهاجم جوان و با استعداد تیمش را تا ئید کرد و این می تواند خبر خوبی برای مشتریان موراتا باشد.یونایتد,ارسنال و تاتنهام اصلی ترین مشتریان این مهاجم جوان هستند.

این بازیکن مستعد در این فصل علی رغم فرصت کم توانست 9 گل به ثمر برساند اما به نظر به خاطر فرصت کم بازی کردن ناراضی است و خواهان جدایی از رئال مادرید شده است و البته این درخواست مورد توافق قرار گرفته است.

کارلو انجلوتی درباره موراتا و اینده اش گفت:

“او با من و پرز صحبت کرد و در نهایت تصمیم گرفته شد تا او از جمع ما خارج شود و من امیدوارم بیشترین پیشرفت را داشته باشد.

ما می خواهیم برای فروش او یک قرارداد خوب ببندیم و بندی در قرار داد باشد تا رئال مادرید بتواند هر زمان خواست او را برگرداند.”

این رونامه اعلام کرد با این شرایط منچستریونایتد بعید است او را به خدمت بگیرد چرا که در این صورت ممکن است او را در اوج از دست بدهد و از طرفی شیاطین سرخ پدیده ای 18 ساله به نام جیمز ویلسون را در اختیار دارند که تنها 18 سال دارد و می توان برایش اینده ی خوبی را در نظر گرفت.

البته هنوز شایعاتی مینی بر خرید کاوانی مطرح است ان هم با یک مبلغ بالا و این می تواند به ضرر ویلسون باشد و البته این روزنامه مدعی شد اگر ون خال می خواهد مهاجم بخرد موراتا را باید به خدمت بگیرد چرا که نسبت به کاوانی یک پنجم قیمت دارد و از طرفی شرایط سنی بهتری دارد.

شما با خرید موراتا موافقید؟

۰ Comments