جایگزین مسیر

اندی کول مطمئن از موفقیت لوک شاو

by | مرداد , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بازیکن سابق منچستریونایتد و سفیر کنونی باشگاه,اندی کول در مصاحبه ای با سایت باشگاه خریدهای تیم را بسیار خوب دانست و در مورد شاو تاکید کرد که بسیار موفق خواهد شد.

اندی کول مدعی شد در سال 2011 برای اولین بار شاو را دید و به استعداد او پی برده بوده است و مطمئن است که او یکی از بهترین های دنیا خواهد شد و بسیار خوشحال است که یونایتد این چنین استعدادی را به خدمت گرفته است.

کول به خریدهای دیگر باشگاه نیز اشاره کرد و از هواداران خواست تا عجله نکنند و به باشگاه اعتماد داشته باشند.

کول همچنین خرید هررا تمجید کرد و مدعی شد عهر چه از فصل بگذرد هواداران بیشتر از کیفیت خریدهای یونایتد مطلع خواهند شد.او به سایت باشگاه گفت:

“من فکر می کنم هم اکنون با خرید لوک و ادر بسیار قوی تر شده ایم و خریدهای خوبی داشتیم.

ما دو بازیکن خوب را به خدمت گرفتیم.آندر توانایی بازی گردانی را دارد و این نیاز یونایتد است و شاو هم که استعداد بزرگی است و من از 16 سالگی او را در ذهن خود دارم و به توانایی های او پی بردم.

وقتی برای اولین بار او را دیدم باور نکردم که 16 سال سن دارد چرا که او باور نکردنی بازی می کرد و من به امید خرید او توسط یونایتد بودم . هم اکنون این اتفاق افتاده است و یونایتد مبلغ بالایی را برای او پرداخته است اما یونایتد و شاو با هم به جایزه و افتخارات بزرگی خواهند رسید.

او فصل گذشته عالی بود و با این سن توانست در لیگ برتر بدرخشد.”

کول البته اعتراف کرد با خروج ویدیچ,فردیناند و اورا یونایتد از نظر تجربه مشکل دارد اما ابراز امیدواری کرد که جای خالی این بازیکنان توسط خریدهای جدید پر شود.او گفت:

“اگر چه ما بازیکنان خوبی گرفته ایم اما از دست دادن بازیکنان با تجربه ای مانند ویدیچ و اورا و فردیناند کار را سخت کرده است و من امیدوارم هر چه زودتر جای خالی این بازیکنان پر شود.

وودوارد به من گفته است که یونایتد چندین خرید دیگر دارد و من امیدوارم تیم قوی تری داشته باشیم”

۰ Comments