جایگزین مسیر

اوانز خوشحال از بازگشت به ترکیب اصلی تیم

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۲

جانی اوانز می گوید از اینکه اولین بازی فصل خود برای یونایتد را انجام داده و سهم خود را به خوبی در صعود تیم به مرحله چهارم رقابت های جام اتحادیه ایفا کرده است, خوشحال است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از نمایشی تحسین برانگیز در بازی با لیورپول, این مدافع از سوی اسکای اسپورت به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

اوانز می گوید, از اینکه دوباره به ترکیب تیم برگشته خوشحال است و بیشتر از این مسئله از اینکه تیم نتیجه مطلوب را کسب کرده, خوشحال است.

او به MUTV گفت: این اولین بازی من در فصل جاری بود و بازی سختی بود زیرا اگر شما به مهاجم های آنها نگاه کنید, آنها سرعت بالایی داشتند و بازیکنان تکنیکی بودند. شما می دانید که هنگامی که برابر استوریج و سوارز بازی می کنید, به هیچ وجه عصر آسانی را پیش روی خود ندارید, اما در مقام یک تیم ما در هر حمله حریف به خوبی دفاع کردیم و این همان چیزی است که شما در بازی هایی مثل این نیاز دارید.

.

.

“ما بسیار مستحکم بازی کردیم. ما به آن اندازه که شاید می خواستیم خوب بازی کنیم, نتوانستیم خوب بازی کنیم, اما بازی برابر لیورپول همچنین است, بازی بیشتر درگیرانه و فیزیکی است. چیچاریتو گل بی نظیری به ثمر رساند – حرکت او برای اینکه از دست مدافعی که مواظب او بود, فرار کند, باورنکردنی بود.”

“ما این رقابت ها را جدی گرفته ایم. در اوایل دوران بازی من در این باشگاه, اولین جامی که کسب کردم, قهرمانی در این رقابت ها بود و این مایه افتخار ما خواهد بود که دوباره قهرمان این رقابت ها شویم.”

اوانز می گوید هرگز شکی وجود نداشت که بازیکنان پس از شکست ناامید کننده در بازی دربی نتوانند عکس العملی نشان دهند.

.

.

“ما حقیقتا هیچ شکایتی نمی توانستیم پس از بازی آخر هفته داشته باشیم – همه صادقانه درباره عملکرد خود فکر می کردند, ما به آن شکل که باید بازی می کردیم, در زمین ظاهر نشدیم. واضح است که این باخت برای هواداران, مربی و بازیکنان دردناک بود و شما باید سریعا از این مسئله عبور کنید.”

“مربی چندین تغییر انجام داد اما این مسئله مزیت داشتن ترکیبی بزرگ را نشان می دهد. او می توانست ترکیب را تغییر دهد, همانند کاری که امشب انجام داد و بازیکنانی که وارد زمین شدند, بسیار خوب بازی کردند.”

۰ Comments