جایگزین مسیر

اورا: به خاطر مشکلات شخصی از یونایتد جدا شدم

by | شهریور , ۲۸ , ۱۳۹۳

پاتریس اورا اعلام کرده است که به خاطر مشکلات شخصی از یونایتد جدا شده است و یوونتوس تنها باشگاهی بوده است که او میخواسته به آن بپیوندد. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

علی رغم تمدیدی قرارداد یکساله ی اورا با یونایتد, پاتریس اورا در نقل و انتقالات تابستانی با پیوستن به یوونتوس به ۸ سال و نیم بازی خودش در اولدترافورد خاتمه داد. اضافه شدن لوک شاو به شیاطین سرخ به عقیده ی بسیاری به عنوان نقطه ی پایان فعالیت اورا در یونایتد قلمداد میشد ولی با توجه به صحبت های اخیر اورا تنها دلیل انتقال او مشکلات شخصی بوده است.

یوونتوس تیمی است با تاریخی غنی و گلهایی فوق العاده, مربی سابق این تیم آنتونیو کنته بارها با من تماس گرفت تا مرا متقاعد کند و من هم اکنون در یوونتوس هستم و از بودن در اینجا خوشحال هستم.

من در اینچا میتوانم در یک باشگاه بزرگ مانند یونایتد میتوانم به فوتبالم ادامه دهم.  آمادگی فیزیکی و شرایطی که باید به آن میرسیدم بسیار سخت به دست آمد.

شاید با حضور اورا لوک شاو میتوانست از تجربیات اورا نهایت استفاده را ببرد ولی با اضافه شدن روخو و بلیند یونایتد در پست ذفاع چپ دچار مشکل خاصی نخواهد شد. 

تماشای جداشدن اورا از یونایتد برای هواداران سخت بوده است ولی به نظر میرسد که او به خوبی در یوونتوس جاگیر شده است و به نظر میرسد او میتواند چند سال خوب را در یوونتوس سپری کند و پس از آن کفش های خودش را آویزان کند.

۰ Comments