جایگزین مسیر

اوله گانر سولسشایر در مورد بازیکنانی که مورد استفاده قرار نمی گیرند به صحبت پرداخت

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اوله گانر سولسشایر در مورد بازیکنانی که در منچستر یونایتد مورد استفاده قرار نمی گیرند هشدار داده است تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ,  راه و برنامه خود را پیدا کنند و این شغل وی نیست تا آنها را خوشحال نگه دارد.

جسی لینگارد که در بازی هفته گذشته در برابر کریستال پالاس به کار گرفته نشد و اینکه نمایندگان وی با باشگاه هایی از انگلیس و تیم های دیگر لیگ های اروپایی در حال مذاکره هستند هنوز متقاعد نشده است که اولدترافورد را ترک کند.

سولسشایر گفت:

بازیکنان زمانی خوشحال می شوند که خوب بازی کنند و برنده بازی ها باشند.این وظیقه من نیست که آنها را خوشحال نگه دارم.کار من این است که بازیکنانی را انتخاب کنم که در نتیجه گرفتن مثمر ثمر باشند.زمانی که آنها از نظر بدنی , سخت کوشی و آمادگی برخوردار باشند در زمین حضور پیدا خواهند کرد.

زمانی که در مورد اینکه اسمالینگ باز می تواند در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار بگیرد , سولسشایر گفت:

اتفاقات زیادی نیاز به رخ دادن است.باید صبر کنیم و ببینیم چه چیزی تغییر می کند و چه اتفاقی برای کریس می افتد.

بازی بعدی یونایتد روز شنبه در مقابل برایتون در لیگ برتر می باشد و این می تواند اولین حضور ثابت دونی ون د بیک در کنار برونو فرناندز و پل پوگبا در زمین در خط هافبک ۳ نفره مسابقه باشد.

این ملی پوش هلندی در برابر پالاس به صورت تعویضی به زمین مسابقه آمد و اسکات مک تومنی از ابتدا در زمین حضور داشت.

سولسشایر گفت:

بازیکنان خوب می توانند در کنار همدیگر به خوبی بازی کنند.اسکات , نمانیا و فرد نیز بازیکنان خوبی می باشند بنابراین برای این جایگاه رقابت زیادی وجود دارد.من می توانم ترکیب های مختلفی در خط هافبک ببینم و همچنین سیستم های مختلف.البته که از بازی مقابل پالاس راضی نبودم.ما آماده نبودیم که با آن شدتی که نیاز داریم در بازی حضور پیدا کنیم.بعد از شروع مسابقات در ماه ژوئن من فکر کردم ما گام خوبی برداشته ایم.

هر چند وقت یک بار در بازی هایی که حضور پیدا می کنیم شرایط خاص خود را دارد.من هنوز مطمئن هستم که می توانیم با کیفیتی که داریم در برابر تیم های دیگر به موفقیت برسیم.

اما ما به نکات بیشتری در بازی هایمان نیاز داریم و مطمئنا در بازی ها دقت بیشتری نسبت به گذشته به کار بگیریم.

۰ Comments