جایگزین مسیر

اولین پیشنهاد یونایتد برای به خدمت گرفتن راموس

by | تیر , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

منچستریونایتد اولین قدم خودش برای جذب سرخیو راموس را برداشت! به گزارش independent شیاطین سرخ اولین پیشنهاد خودشان را برای جذب مدافع ریال مادرید به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون پوند ارایه کرده اند.

نکته ی قابل توجه در این گزارش این است که ظاهرا پیشنهاد یونایتد تنها پول است و خبری از نام دخیا به عنوان بازیکن پیشنهادی به ریال مادرید نیست!

ظاهرا منچستریونایتد قصد ندارد تا در بازی فروش دخیا تسلیم ریال مادرید شود و میخواهد ضمن خریدن راموس در ازای دخیا طلب پول کند و در صورتی که است که بخواهد دخیا را به ریال بفروشد. هرچند پیشنهاد یونایتد از مبلغ درخواستی ریال مادرید برای راموس کمتر است ولی این پیشنهاد میتواند با توجه به نارضایتی های راموس و همچنین اینکه ریال خود به دنبال دخیا است نتیجه ی مثبتی داشته یاشد

مارکا و گاردین نیز در گزارش هایی اعلام کرده اند که در ساعات اولیه ی صبح چهارشنبه راموس با مسیولان باشگاه ریال مادرید ملاقات داشته و از علاقه ی خودش به ترک برنابیو پرده برداشته. به گفته ی این گزارش ها راموس از مسیولان خواسته تا به پیشنهادات رسیده برای او گوش کنند.

در صورتی که این انتقال رخ دهد میتواند به یکی از شوک آور ترین انتقالات چندسال اخیر تبدیل شود. راموس یکی از بازیکنان و نماد های ریال مادرید به شمار میرود و فروش او برای پرز ظاهر ناخوش آیندی خواهد داشت.

همچنین از چند منبع به گوش میرسد که یونایتد قصد دارد تا حقوق سالانه  ۱۲ میلیون یورویی راموس را تامین کند و با این حساب او به یکی از بازیکنان با حقوق بالا در دنیا تبدیل میشود. این حقوق معادل ۲۶۵ هزار یورو در ماه میشود.

۰ Comments