جایگزین مسیر

اولین کنفرانس خبری مویس در باشگاه

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – دیوید مویس در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در مجتمع تمرینی Aon در مورد وضعیت مصدومین ، دیدار با چلسی و نقل و انتقالات منچستر یونایتد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

.

.

.

.

.

در مورد مصدومان

دیوید مویس در اولین کنفرانس هفتگی خود در مجتمع تمرینی Aon تایید کرد که رافائل به دلیل مصدومیت همسترینگی که در بازی برابر ویگان دچار آن شده بود تا حدود 4 هفته ی دیگر غایب است و همچنین توضیحاتی در مورد شرایط اشلی یانگ ، نانی و خاویر هرناندز ارائه داد.
“رافا در جام خیریه دچار مصدومیت همستریگ شد که  حدود سه یا چهار هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود.”
” یکی دو نفر نیز تقریبا مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند بازیکنانی همچون نانی ، اشلی یانگ و خاویر هرناندز در حال ریکاوری کردن هستند.”
” این مصدومیت ها نشانه ی این است که این بازیکنان تمرینات پیش فصل مناسبی را پشت سر نگذاشته اند چرا که بازی های ملی موجب شد کمی دیر به ما ملحق شوند. خوشبختانه آنها مدت زیادی خانه نشین نخواهند شد.”
“ما اینجا ترکیب بسیار خوبی داریم و حتی با وجود چند مصدوم نیز میتوانیم به رقابت ادامه دهیم ولی مسئله این است که مصدوم ها باید سرعت کار خود را بسیار زیاد کنند چرا که انها تمرینات پیش فصل را از دست داده اند.”

 

در مورد دیدار با چلسی

روز دوشنبه اولین جدال بزرگ بین دو مدعی کسب عنوان قهرمانی برگزار خواهد شد که منچستر یونایتد در الدترافورد پذیرای تیم فوتبال چلسی و مربی جدیدش خواهد بود و دیوید مویس بی صبرانه منتظر آغاز این بازی و خوشامد گویی به مورینیو بابت بازگشت به لیگ برتر می باشد.
” من واقعا از ژوزه خوشم می آید. او مرد موفقی است و مدت زیادی است که وی را ندیده ام و مشتاقانه منتظر دیدار با وی هستم.”
” من برای چنین بازی های سطح بالایی به یونایتد امده ام ولی میخواهم جام قهرمانی را هم بالای سر ببرم. اگر میخواهید در لیگ قهرمان شوید آنگاه باید تیم هایی مانند چلسی و منچسترسیتی را شکست دهید چرا که این راه رسیدن به قهرمانی لیگ می باشد”
” من منتظر این بازی هستم . این بازی یکی از 38 دیداری است که در لیگ انجام خواهیم داد و اولین بازی خانگی فوق العاده ای خواهد شد.”

در مورد نقل و انتقالات

سرمربی شیاطین سرخ که در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب بازیکنی نشده است ، در میان خبرنگاران گفت :
” ما به جذب بازیکن جدید نیاز داریم ولی برای این کار روی من هیچ فشاری نمی اورند”
” از زمانی که این کار به من واگذار شد یعنی از اول جولای ما در مورد این قضیه بحث می کنیم. من نظراتی راجب اینکه چه نقاطی نیاز به تقویت دارند و اینکه چه کار هایی نیاز است که انجام شود دارم. ولی من به خاطر اینکه چند نفر مثل شما به من میگویند که باید بازیکن بخری ، این کار را انجام نخواهم داد. ما اینکار رو انجام میدهیم چرا که احساس می کنیم کار درستی است و به تیم کمک  می کند. اگر بازیکن خوبی در دسترس بود خب این عالی است ولی اگر در دسترس نبود ، اولین کاری که انجام خواهیم داد استفاده از بازیکنان جوان خودمان در ترکیب تیم است همان گونه که منچستریونایتد سال قبل اینکار را کرد.”
” این احتمال وجود دارد ( که هیچ بازیکن را نخریم) ولی برنامه ی ما این است که یک یا دو بازیکن را  اگر توانستیم به ترکیب تیم اضافه کنیم.”
” بودجه ی خوبی در اختیار من است ولی ما فقط چند بازیکن خاص را زیر نظر گرفته ایم و یک لیست بسیار بسیار بلند نداریم. تنها چند بازیکن خوب و با کیفیت هستند که ما میخواهیم انها را در ترکیب داشته باشیم”
بار دیگر از سر مربی منچستر  در مورد شرایط وین رونی و علاقه ی چلسی به جذب وی سوال شد که وی اینگونه جواب داد :
” ما قبلا هم به شما گفته بودیم ، نگفته بودیم؟ . من اصلا نیازی نمیبینم که ان را تکرار کنم . نیازی نیست که دوباره بازگو شود.”

۰ Comments