جایگزین مسیر

بارکلی هدف نخست مویز در نقل و انتقالات زمستانی

by | دی , ۱۰ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز تمایل دارد تا با خرید یکی از بااستعدادترین ستاره های لیگ برتر خط هافبک تیمش را تقویت کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش سایت منچستر اوینینگ نیوز, منچستریونایتد قصد دارد برای خرید راس بارکلی در ژانویه, پیشنهادی 50 میلیون پوندی به اورتون ارائه کند.

بارکلی با نمایش های تحسین برانگیز خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تحسین کارشناسان را به دنبال داشته است. او توانست در فصل جاری تحت هدایت روبرتو مارتینز به بازیکن ثابت تیم اصلی مبدل شود, البته دیوید مویز نیز در دو فصل گذشته برای اولین بار راس بارکلی را به تیم اصلی راه داده بود و از او در لیگ برتر استفاده کرده بود. اکنون سرمربی سابق این جوان انگلیسی, دیوید مویز به اندازه کافی به این جوان 20 ساله اعتماد دارد تا در لیگ برتر از او استفاده کند.

مویز قصد دارد با پیشنهادی 50 میلیون پوندی, مذاکرات برای خرید بارکلی با اورتون را آغاز کند اما مارتینز پیش از این گفته بود که بارکلی را حتی با رقمی که بیل از تاتنهام به رئال مادرید رفت هم به هیچ باشگاهی نمی فروشد.

سران یونایتد گفته می شود قصد داشتند گرت بیل را در تابستان گذشته به خدمت بگیرند اما تلاش آنها با شکست روبرو شد. اکنون آنها دیگر نمی خواهند ستاره دیگری در فوتبال بریتانیا را به همین راحتی ازدست بدهند.

.

.

همانطور که اطلاع دارید دیوید مویز در تابستان گذشته نیز پیشنهادات متفاوتی برای خرید لیتون بینز و ماروان فلاینی به اورتون ارائه کرد اما هر بار با جواب رد تافی ها مواجه شد. البته شیاطین سرخ توانستند در روز آخر نقل و انتقالات ماروان فلاینی را از اورتون به خدمت بگیرند. باید دید این بار سران یونایتد به چه شکل اورتونی ها را به فروش راس بارکلس ستاره 20 ساله انگلیسی خود راضی خواهند کرد.

 

۰ Comments