جایگزین مسیر

بازگشتی از جنس انتقام

by | تیر , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سال بدون بزرگترین مربی تاریخ با تمام بدی هایش گذشت و حال همه منتظر آغاز فصل جدید لیگ برتر هستند.فصلی که برای هر هوادار منچستریونایتد بوی انتقام خواهد داد چرا که لغت بهتری برای این حس نمی توان یافت.

منچستریونایتد با رده ی 7 کارش را در فصل گذشته پایان داد و گویا تمامی تیم های دنیا از این موضوع خوشحال بودند.

لیورپولی ها از فرط خوشحالی مجسمه ی مویس را همردیف اسطوره هایشان قراردادند چرا که آنها نتوانستند حریف یونایتد شوند و در نهایت مویس ناخواسته این کار کرد.مورینیو در چلسی در هر کنفرانس خبری بدون هیچ دلیلی از ضعف یونایتد صحبت می کرد تا التیامی بر خود بگذارد که حتی به عنوان یک گزینه در ذهن رئیس نبود.

آرسنالی ها ناکامی یونایتد را جشن گرفتند و مدعی شدند این اتفاق برایشان خوش یمن بوده است و بعد از 9 سال جام گرفتند.

با هر باخت یونایتد از کوچکترین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا و بایرن مونیخ تا ستارگان و سران این باشگاه اظهار نظر می کردند و دوست داشتند تا بگویند یونایتد تمام شده است.

دشمنان یونایتد منچستریونایتد را با لیورپول مقایسه می کردند که ربع قرن است قهرمان جزیره نشده است و آینده ی شومی را برای شیاطین سرخ ترسیم کردند اما آنها یا یونایتد را خوب نمی شناسند و یا خود را گول می زنند.

یونایتد دچار یک تغییر بزرگ شده است و این شرایط کاملا طبیعی است و بدون هیچ دلیلی افت نکرده است.

هم اکنون تا حدودی یونایتد با نبود سرالکس فرگوسن عادت کرده است و یک  مربی بزرگ را بر روی نیمکت خود دارد و تا حدودی مشکلاتش را با خرید بازیکن کاهش داده است.

یونایتد کسب افتخار را ادامه خواهد داد چرا که با اینکه فرگی رفته است اما او هنوز هم در شرایط حساس مرد اول یونایتد است و سریعا حاضر می شود.

با اینکه فرگی رفت اما او یادگاری های زیادی گذاشته است و وجود افرادی مانند گیگز و اسکولز و نیکی بات آینده ی یونایتد را زیبا جلوه می کند.آنها را فرگی تربیت کرده است و به خوبی می توانند راه او را ادامه دهند.

بازیکنان جوان و خوبی به یونایتد امده اند و حضور بازیکنان خوب تیم قطعی است و هنوز خرید بازیکن ادامه دارد و اساطیر باشگاه با جان و دل در صدد پیشرفت یونایتد هستند پس دیگر جای نگرانی نیست.

حال 50 روز دیگر اولین بازی یونایتد آغاز می شود و مجددا یونایتد کاری خواهد کرد تا منتقدانش سکوت کنند چرا که فرگی در 27 سال حضورش بارها این کار را کرده است و یونایتد این موضوع را به خوبی یاد گرفته است.

بله…میراث این مرد به این سادگی از بین نخواهد رفت

1620368_10152124102489279_2120007949_n

10261965_635160923224607_8266401846114815080_n

۰ Comments