جایگزین مسیر

بازگشت رونالدو,خروج فلینی,توافق با شاو و هوملز

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

talkSPORT مهم ترین اخبار در مورد نقل و انتقالات یونایتد را اینگونه عنوان کرده است.

بازگشت رونالدو روز به روز در حال قوت گرفتن است و به نظر می اید صرف نظر از بازگشت رونالدو به اولدترافورد,ون خال و گلیزرها برای او اقدام خواهند کرد.مرد سال فوتبال دنیا 5 سال پیش از اولدترافورد راهی رئال مادرید شد و هم اکنون به نظر می اید منچستریونایتد قصد بازپس گیری ستاره ی خود را دارد.

talkSPORT مدعی شد یونایتد می خواه در این راه ز فرگی هم کمک کند تا بتواند رونالدو را متقاعد کند برگردد.به نظر می اید باید بیشتر به این موضوع توجه کرد و شاید ما شاهد یک بمب خبری در این تابستان باشیم.

گویا ون خال در نظر دارد تا هافبک سابق اورتون را که با مبلغ بالای 27 میلیوون پوند به یونایتد پیوست تنها بعد از یک فصل به فروش برساند.مروان فلینی که نتوانست در یونایتد خوب کار کند به نظر می اید در لیست فروش ون خال می باشد.

یونایتد برای فروش این هافبک 24 ساله با یکپیشنهاد 15  میلیون یورویی هم راضی می شود و به نظر می اید ارسنال مهم ترین مشتری او می باشد.

talkSPORT در یک ادعای جالب اعلام کرد وودوارد برای جذب لوک شاو و مت هوملس به توافق رسیده است و اعلام رسمی ان به زمانی که ون خال در اولدترافورد باشد موکول شده است.این منبع معتبر معتقد است لوک شاو با یک قرار داد 5 ساله و مت هوملس با یک قرارداد 4 ساله راهی اولدترافورد خواهند شد.

نظر شما چیست؟

۰ Comments