جایگزین مسیر

بازیکن سال سوئیس خواهان انتقال به یونایتد

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

محمد صلاح پس از به نمایش گذاشتن بازی هایی زیبا در ترکیب بازل سوئیس و انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال سوئیس, یکی از بااستعدادترین وینگرهای جوان اروپا محسوب می شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – صلاح چندی قبل در مصاحبه ای از علاقه خود برای ملحق شدن به باشگاه های مشهور اروپایی سخن گفته بود و در این مصاحبه از منچستریونایتد به عنوان مقصد ایده ال خود سخن گفته بود.

.

.

این بازیکن 21 ساله عملکرد درخشانی در فصل جاری رقابت های لیگ سوئیس داشته است و تیمی که در آن بازی می کند نیز یعنی بازل در صدر لیگ سوئیس قرار دارد. تیم بازل در ده بازی گذشته خود شکست نخورده است. آنها حتی می توانستند به دور بعد لیگ قهرمانان راه یابند اما با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به لیگ اروپا راه یافتند تا چلسی و شالکه به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم گروه به دور بعد صعود کنند.

.

.

اکنون یونایتد علی رغم داشتن عدنان و زاها در ترکیب خود با کمبود وینگر آماده رنج می برد. پس از ملحق شدن شاگیری از بازل به بایرمونیخ, جا برای درخشش محمد صلاح در تیم باز شد و او اکنون بازی های زیبایی از خود به نمایش می گذارد.

او در هر دو بازی رفت و برگشت برابر چلسی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد و این عملکرد او توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به این ستاره بازل جلب کرد.

.

.

منچستریونایتد همواره این دید را داشته است که به اندازه ارزش بازیکن برای خرید آن بازیکن خرج کند, به همین خاطر باشگاه منچستری برای خرید این استعداد ناب نیاز ندارد که مبلغ زیادی خرج کند.

.

.

شاید در اولین فصل حضورش در لیگ سوئیس آمار به طور کامل قابلیت های این ستاره جوان را نشان ندهد اما مشاهده چنین عملکردی از یک بازیکن 20 ساله در اولین حضورش در تورنمنتی اروپایی در حد و اندازه های لیگ قهرمانان, نشان می دهد که این بازیکن در آینده نزدیک می تواند به یکی از برترین استعدادهای اروپا تبدیل شود و بدون شک هیچ جایی بهتر از الدترافورد برای پیشرفت این بازیکن جوان وجود ندارد.

۰ Comments