جایگزین مسیر

باشگاه قرارداد جدیدی به کریک ارائه می کند

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد جدیدی را به مایکل کریک پیشنهاد کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نقل از مترو, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد قرارداد جدیدی به ستاره خط هافبک خود مایکل کریک ارائه کند.

کریک که در چند سال گذشته عضو جدایی ناپذیر شیاطین سرخ شده است, پیش تر به این نکته اشاره کرده بود که قرارداد جدیدی می خواهد و اکنون به نظر می رسد باشگاه قصد تمدید قرارداد او را دارد.

باشگاه منچستریونایتد آماده است تا با ارائه قرارداد جدید به میاکل کریک او را در میان آن دسته از بازیکنان یونایتد قرار دهد که حقوق بالایی دریافت می کنند. باشگاه در قرارداد جدید پیشنهاد حقوق هتگی 90 هزار پوند را به این بازیکن داده است, یعنی 20 هزار پوند بیشتر از حقوق فعلی این بازیکن که 70 هزار پوند می باسد.

این هافبک باتجربه نقش کلیدی در قهرمانی سال گذشته تیم در لیگ برتر تحت هدایت سر آلکس فرگوسن داشت. اکنون نیز دیوید مویز جانشین سر آلکس فرگوسن این بازیکن 32 ساله را عضو جدایی ناپذیر باشگاه قلمداد می کند.

انتظار می رود این ستاره شیاطین سرخ در روزهای آینده قرارداد جدید سه ساله را با یونایتد امضا کند. با این حال تمرکز فعلی این بازیکن بر روی بازی شنبه شب برابر ساندرلند و کسب نتیجه ای مطلوب در ورزشگاه لایت می باسد.

یونایتد به همراه مایکل کریک امیدوار هستند تا دوباره با برد برابر ساندرلند به روند پیروزی برگردند تا بتوانند با قدرت از مقام قهرمانی سال گذشته خود در لیگ برتر دفاع کنند.

۰ Comments