جایگزین مسیر

با وجود رابطه تاریک بین ابراهیموویچ و ون گال,این بازیکن دوست دارد به منچستر یونایتد منتقل شود

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-مهاجم سوئدی که در تیم آزاکس با لوییس ون گال رابطه خوبی نداشت و از این تیم جدا شد در اظهار نظر جدیدش اعلام کرده است که آنقدر حرف ای است که دوباره زیر نظر این مربی کار کند.

زلاتان ابراهیموویچ اذعان می کند با توجه به رابطه نه چندان خوبی که با ون گال دارد اما معتقد است که می تواند با تجربه ای که در اختیار دارد به منچستر یونایتد منتقل شود و به موفقیت دست پیدا کند.

با توجه به اینکه منچستر یونایتد به دنبال یک مهاجم طراز اول می باشد این حدث وجود دارد که این مهاجم سوئدی یکی از گزینه های منچستر یونایتد به شمار آید حتی این بازیکن در کتاب خود یعنی من زلاتان هستم به انتقاد از مربی سایق خود یعنی لوییس ون گال نیز پرداخته است.

این در حالی است که زلاتان اعلام کرده است که مشلاتی بین وی و لوییس ون گال وجود دارد اما وی معتقد است می تواند بار دیگر زیر نظر این مربی بدرخشد.

زمانی که Sports Illustrated از زلاتان درباره اینکه با توجه به رابطه سرد بین وی و ون گال وجود دارد نمی توان این انتقال را متصور شد ولی زلاتان این خبر را رد کرد,او گفت:

در پایان من فکر می کنم او بسیار حرف ای است و من نیز حرفه ای می باشم.

من با هر کسی کار کرده باشم از این نوع مشکلات وجود نداشته است زیرا من در پایان می خواهم شغلم را به خوبی انجام بدهم.او نیز نیاز به انجام شغل دارد.من فکر می کنم یحث هایی رخ می دهد….اما این چیزی است که من می خواهم.

در مورد اینکه وی و لوییس ون گال رابطه بسیار بدی با هم دارند, او افزود:

رابطه ما خوب نیست.او سرمربی و رئیس آژاکس بود و اتفاقاتی افتاد که من دوست نداشتم آن را انجام بدهم.

زلاتان ابراهیموویچ فصل گذشته در لیگ1 فرانسه توانست 19 گل به ثمر برساند.او در ایتالیا,فرانسه,اسپانیا و هلند موفق به کسب 12 عنوان قهرمانی شده است اما او می تواند درباره انتقال به لیگ برتر وسوسه شود.

۰ Comments