جایگزین مسیر

برد پر گل منچستر یونایتد در خانه واتفورد با درخشش اشلی یانگ + امتیاز بازیکنان

by | آذر , ۸ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – اشلی یانگ بدون شک ستاره درخشان بازی منچستر یونایتد و واتفورد میباشد، بازیکنی که با ضربه والی خود و از فاصله‌یِ بیست یاردی توانست دروازه تیم واتفورد را باز نماید و سپس با انگیزه بسیار بالایی و در چهره متحیر شده‌ی خوزه مورینیو، در فاصله ۲۵ یاردی گل دیگری را از روی ضربه آزاد به ثمر برساند.

اگرچه با دو گل اشلی یانگ منچستر یونایتد جلو افتاده بود اما این اتفاق پایانی بر بازی نبود و آنتونی مارسیال که این روزها بیشتر مورد توجه خوزه مورینیو قرار گرفته و تلاش‌های او در نهایت برای قرارگیری در ترکیب اصلی جواب داده است، با ضربه تمام کننده زیبایی تیم خود را ۳ بر ۰ جلو انداخت تا نیمه ابتدایی بازی این دو تیم، جذاب و پرگل دنبال شود و حیرت در چهره تماشاگران و مربی پرتغالی واتفورد دیده شود.

با توجه به جو و فشار بسیار تیم واتفورد در نیمه دوم و همچنین خروج نمانیا ماتیچ از زمین، فشارهای واتفورد نتیجه داد و دو گل از پاشنه آشیل تیم منچستر یونایتد، دفاع سمت راست عاملی شد تا واتفورد به ادامه بازی و دریافت یک امتیاز از تیم دوم جدولی و یکی از بخت‌های بزرگ قهرمانی، امید داشته باشد. شاید اگر گل جسی لینگارد در دقیقه ۸۶ زده نمیشد، واتفورد با یک امتیاز و راضی به حداقل دریافتی، بازی‌ خود را با منچستر یونایتد به پایان میداد ولی لینگارد که بیشتر توانایی گلزنی خود را در جام اتحادیه و حذفی نشان داده بود، اولین گل فصل خود را در بهترین زمان از بازی منچستر یونایتد با واتفورد به ثمر رساند تا منچستر یونایتد با هدایت خوزه مورینیو، مطمئن از دریافت سه امتیاز بازی دقایق پیش رو را تنها با گذر شدن زمان سپری کنند.

در بازی برگذار شده، خوزه مورینیو در طول بازی دو تغییر مهم در ترکیب و نحوه چینش بازیکنان خود ایجاد نمود. در تغییر ابتدایی، شاهد حضور جسی لینگارد به جای راشفورد بودیم و همچنین روخو را در موقعیت بازیسازی ماتا نیز دیدیم و این دو تغییر جایگزینی‌هایی بود که مورینیو برای بازی با واتفورد و تیم مصمم به شکست منچستر یونایتد در خانه خود، چیده بود.

اگرچه این تغییر به نظر عجیب میرسید ولی با توجه به بازیگیری خوزه مورینیو از جسی لینگارد امر چندان پیچیده و دور از ذهنی نبوده، و در پایان بازی خوزه مورینیو در مصاحبه خود عنوان نمود:

بگذارید که به دقایقی که بازی از دستمان خارج شده بود و منچستر دو گل دریافت کرد، فکر نکنیم و تمرکز خود را بر بازی خوب تیم قرار دهیم. این بازی همراه با سه امتیاز شیرین بود که تیم توانستیم آن را با بردی پر گل بدست آورد که بسیار خوشحال کننده است. اما بازی تیم ما در برابر واتفورد تنها شیرینیِ بردی پرگل نبوده و با محتوای کلاس گلزنی (آموزش نحوه گلزنی) نیز همراه بوده که باید از تک تک موقعیت‌های خود برای گلزنی بهترین استفاده را نمائیم تا عاملی بر پیروزی تیممان در بازی‌های پیش رو شود. امیدوارم پیروزی پر گل تیم در این بازی شروعی بر پیروزی‌های ۳ بر ۰ و ۲ بر ۰ در خانه حریف و بازی‌های خارج خانه باشد و در آن زمان اگر چنین اتفاقی رخ داد، میتوانم بازی با واتفورد را نمونه‌ای از یادآوری و بلوغ تیم بدانیم.

در پایان امتیاز بازیکنان منچستر یونایتد را از دیدگاه اسکای‌اسپورت مرور خواهیم کرد:

بازیکنان اصلی: دخیا (۶)، والنسیا (۶) ، لیندلوف (۷)، روخو (۶)، اسمالینگ (۶)، یانگ (۸)، پوگبا (۶)، ماتیچ (۵)، لینگارد (۷)، لوکاکو (۵)، مارسیال (۶)

تعویضی‌ها: هررا (۵)، راشفورد (۵)، ابراهیمویچ (بدون امتیاز)

بهترین بازیکن میدان: اشلی یانگ

۰ Comments