جایگزین مسیر

بلیند : این بهترین بازی ما بود

by | اسفند , ۲۵ , ۱۳۹۳

دالی بلیند ، هلندی چند پسته ی یونایتد ، پیروزی این تیم با نتیجه 3 بر 0 برابر تاتنهام را بهترین بازی فصل قرمز ها می داند .

قرمز ها بازی سختی برابر تاتنهام پیش رو داشتند و همه ای را می دانستند . اما بازی روان تیم و گل های مروانه فلینی ، مایکل کریک و وین رونی ، خیلی زود نتیجه را 3-0 به نفع یونایتد رقم زد .

یونایتد در بازی های زیادی در این فصل توانسته بود که به برتری برسد . اما دالی بلیند معتقد است که این برد یکی از قوی ترین بازی های یونایتد در فصل بوده است :

اگر شما به نود دقیقه بازی نگاه کنید ، می بینید که این یکی از بهترین بازی های فصل بود . در ماه ها و هفته های اخیر ، ما پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم . و این قدمی رو به جلو برای تیم است .

همه به همکاری با هم می پرداختند و برای یکدیگر می جنگیدند . ما سعی میکردیم بر همه توپ هایی که می توانیم تسلط پیدا کنیم . واقعا بازی لذتبخش بود . به نظرم باید در پایان بازی ، تیم بازی انتخاب میشد . { به جای بازیکن بازی }

او همچنین در رابطه شکست برابر آرسنال در جام حذفی گفت :

وقتی شما یک بازی را می بازید ، همیشه دوست دارید که بازی بعدی را انجام بدهید . به این خاطر که بازی با آرسنال یک بازی حذفی بود ، این باخت خیلی ناامید کننده بود . ولی وقتی شما در مسابقات لیگ شکست میخورید ، شما میخواهید که بازی بعدی را ببرید .

بلیند همچنین در مورد اختلاف با صدرنشینان جدول گفت :

شما همیشه دوست دارید به بالای جدول نگاه کنید و تیم های بالاسر خود را ببینید . ولی مهمترین چیز ، تماشا کردن بازی خودتان است . دوست دارید بازی خودتان را انجام دهید و همه سه امتیاز ها را جمع کنید . همه بازی های پیش روی ما فینال است و ما باید این را درک کنیم .

بلیند در رابطه با بازی های پیش روی فصل ادامه داد :

این بسیار مهم بود که سه امتیاز را کسب کردیم . ما چند بازی سخت پیش روی خودمان داریم و به دنبال همه امتیاز هایی هستیم که میتوانیم به دست بیاوریم .

من فکر میکنم ک این تازه شروع یک چیز خوب است .

۰ Comments